Menu rozwijane

22 grudnia 2017

Co będzie na tygodniu MOST WANTED?

Cześć.
Tu Dis.
Dziś pokażę wam co będzie NAJPRAWDOPODOBNIEJ na momio podczas tygodnia MW.
Screeny pochodzą od użytkowniczki nvtvlivvv, która wchodząc do sklepu zauważyła, że coś tu nie gra, skąd ta dostawa. Jest to pewnie bag ale jakże przydatny ;)
Oczywiście nic nie jest na sto procent ale myślę, że nawet takie popatrzenie na te cudowności jest dobrą rzeczą haha.

 


 

 
 
 

Ogólnie rzeczy są świetne. Zwłaszcza włosy i wianki. Nawet nie wiecie jakim przegrywem się czuję, momio plus mi się kończy w sobotę. No dlaczego noooo ;__;
Ogólnie takie potwierdzenie, że to się pojawi to mam ss od jednej ze SMA


Widać na nim pare rzeczy z ss, które są wyżej.

Co o tym sądzicie?
Jutro zobaczymy czy to aby na pewno jest prawda :D


~Disnow Blacki



Wszystko z tego posta (i nawet więcej) pojawi się przez ten tydzień! Jest to potwierdzone na 100 procent :D

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za wzmiankę o mnie;))) /nvtvlivvv
    Tak btw,to nie wiedziałam, że już ktoś dodał informacje o tygodniu MW poza Momio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ciekawi mnie czy mogłaś coś wgl kupić, jak tak to czy te rzeczy które kupiłaś masz w szafie, czy wciąż są u ciebie dostępne, a jezeli nie to czy te zakupione rzeczy zostały usunięte z twojej garderoby?

      Usuń
    2. Niestety nie moglam kupić żadnej z tych rzeczy, odrazu pojawiał się ERROR; gdy kupiłam (probowałam kupic) jakiś przedmiot zabierało mi pieniądze, a rzeczy nie było w garderobie. No cóż, niestety c;

      Usuń
  2. Aw
    Kocham
    Oddajxie mi to za darmo
    Plis

    OdpowiedzUsuń
  3. OMGNDGJKGHJSGBKDGUHTDKUGHSDUJGVBKSJXSBKFBAEFAVBH
    Oby te rzeczy się pojawiły, zwłaszcza włoski<3
    Nie dość że takie śliczne to w moich barwach <333333
    Nie to, to będzie chyba udane MostWanted. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, fajnie MW na momio jest spoko, chyba największe jak do tej pory. Niby się cieszę, ale czuję też no nie wiem może lekkie niezadowolenie?

    Z tego co widać po screenshotach jest całkiem sporo rzeczy z 2016, które były za szafiry. Pamiętam, że chciałam to kupić, ale no wiadomo nie było mnie wówczas stać. Nie wiem co o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że te wszytskie rzeczy będą dostępne przez 6 dni, tak jak te makijaże, więc za pewnie będę mogła sobie spokojnie kupić m+ na 3 gdzieś w czwartek za tydzień. :D

      O ile moje przypuszczenia będą prawdziwe.

      Usuń
    2. Tak, spokojnie możesz kupić momio plus na trzy dni w czwartek :D Ja sama też tak zrobię

      Usuń
  5. Nie jestem zadowolona lol. Mam większość tych rzeczy ;---;

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pytanie,Kto/Co to SMA, jesli mogę spytać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda niektóre rzeczy mam, ale i tak fajnie.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudaaaa!!! Muszę uzbierać trochę diamentów. Na szczęście mam kilka zaległych gier birmo. Wianki, bluzki, włosy są najbardziej przeze mnie oczekiwane, więc nie mogę się doczekać ^^ Ale jestem podjarana

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, to jest takie piękne *^* Z tego co widzę, jest tam spódniczka, którą mam, ale w innej wersji kolorystycznej, trche szkoda. Włosy, wianki, bluzki, jeszcze raz włosy są tak piękne, że jak dla mnie brak słów :p Czekam ^^

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te rzeczy. Nie mogę się doczekać (:
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre rzeczy mam, ale i tak fajnie. bardzo chcialam ten wianek
    ~annellia

    OdpowiedzUsuń