Menu rozwijane

26 grudnia 2017

Dostawa MOST WANTED 5/5

Cześć! Tu Dis.
A tutaj mamy (mam taką nadzieję) przedostatni post z dostaw MW  ostatni post z dostawy MW.
Dzisiaj wasze portfele będą cierpieć, włosy. 
Wystarczy powiedzieć włosy i każdy wie o co chodzi.


Włosy z paczuszki. Same włosy nie podobają mi się ale kupię środkową wersję kolorystyczną bo najbardziej mi się podoba. Wersja z momio plus to dwa szafiry więc się bardzo opłaca, gdybym miała więcej szafirów, a włosy były by ładniejsze kupiłabym wszystkie kolory haha.


Cudocudocudo, kocham te włosy. Oczywiście zakupię je gdy nabędę momio plus bo dwa szafiry to cena idealna. Wsm to pierwszy raz chyba podoba mi się bardziej ten nieokreślono brązoworudycosiek niż te ciemne brązowe. Muszę się poważnie zastanowić, które kupię. 


Cudowne włosy, za cudowną cenę (zwłaszcza z momio plus bo kosztują aż 500!!!). Śliczne kolory, no nie wiem co powiedzieć bo sami widzicie jak wyglądają, widzicie ich cenę i wszystko. Powiem tak, podobają mi się strasznie.  Ale mój faworyt będzie na końcu ;)


Wiem, może te włosy nie powalają urodą ale mają swój urok. Sama kupię dwie pary. Wiece te włosy są z początków mojego konta, te wszystkie za diamenty były podczas moich wzlotów i upadków na momio więc mam sentyment dlatego też i je kupię. Zresztą 400 za włosy to mało, choć kiedyś to była normalna cena! 


To mój faworyt. Ci co mnie znają wiedzą, że trans disek lubi takie krótkie fryzury haha. Ale ogólnie włosy są przepiękne i będę pewnie je często nosić. A kto się nie skusi na włosy po 300 z momio plsu? Cena tych włosów jest najbardziej kusząca.


Jest to chyba moja ulubiona część dostawy, administratorzy naprawdę się postarali i dali nam porządne rzeczy. 

7 komentarzy:

  1. Emily niestety napisała, że to jest już ostatnia część mostwanted ):
    ~Pati671

    OdpowiedzUsuń
  2. Z każdego rodzaju kupiłam po dwa kolory. Wyjątkiem są tylko włosy po 1000 diamentów (dla m+ 500), kupiłam wszystkie :p Mój portfel cierpi, a jeszcze trzeba kupić animo :p

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na moje szczęście nie miałam wcześniej żadnej z tej fryzury więc smutna nie będę. Momio plus może jeszcze uda mi się kupić to mogę zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam momio plus, a mój portfel na momio jest prawie pusty. Wszystkie fryzury bardzo mi się podobają. Mam nadzieję, że uda mi się kupić choć ta krótką fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam warkocza w wersji blond oraz włoski za 1000 diamentów również w tym kolorze (: Żałuję, że to już koniec tych niespodzianek, ale trudno :/

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń