Menu rozwijane

23 grudnia 2017

Paint edit #04


No cześć, jak wam mija dzień?
Oto (mam nadzieję) długo wyczekiwana 4 część Paint edit!

Jako iż czytam komentarze, postanowiłam użyć tu jednego z waszych pomysłów.
Mianowicie zrobiłam dwa nowe stroje dla Emily!

Pomysł jest od Ta Anita, dziękuję za niego i pozdrawiam ♥



Taka mroczna, kocia Emily.
Choć strój jest prosty, to bardzo mi się podoba.



Nie pytajcie się gdzie jej stopy, bo sama nie wiem co się stało.
Tutaj trochę bardziej zaszalałam, inspirowałam się Emily ze Skymo.
Według mnie wyszło ładnie.
Tak, bardzo lubię podkolanówki w paski.

Podobają wam się stroje?
Oczywiście zachęcam was do pisania w komentarzach waszych  pomysłów na kolejny paint edit.
Do napisania!







12 komentarzy:

  1. Ta druga bluzka <3 10.5/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne edity, zwłaszcza te podkolanówki <3

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie. W sumie bym włożyłabym takie ubrania, mimo, że są z painta xD
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne projekty, zwłaszcza ten pierwszy. (:
    Jednakże oczarowała mnie bluzeczka z drugiego obrazka + podkolanówki.
    Z chęcią takowe bym kupiła na samym Momio, np. w innych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cu-dow-ne!
    Może następnym razem color palette challenge? (W google grafice są przykłady)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Może w następnej części zrobisz syreny? ��
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega. Boskie. Cudo.
    A tak wgl- Niech te święta będą magiczne, pełne radości i czarujące. Niech będzie miło, śnieżnie i radośnie! Poczujemy tą cudowną atmosferę. Wesołych świąt!❤️🎄🎁
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwa stroje są cudowne. Masz talent. Wesołych świąt! Em... następnym razem może zrobisz strój na sylwestra? A może elfa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Meegaa :D

    Świetne zrobione oraz również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Meegaa :D

    Świetne zrobione oraz również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń