Menu rozwijane

03 grudnia 2017

Kilka rzeczy na Momio, które pamiętają tylko starsi gracze


Przyznam, sama nie gram od początków polskiego Momio, ani od początku początków Momio. Jednak zainspirowała mnie pewna rzecz, a zdjęcia ze starszej wersji Momio. Ogólnie nasza gra powstała w 2013 roku, więc na prawdę wiele zmian przechodziło przez tę grę. Może jakieś osóbki grające w 2015 roku, przypomną sobie o ich początkach gry, także zapraszam!

1. Momo
źródło; klik!

O starych Momo słyszało wiele osób. Nie mam bladego pojęcia, czy za czasów starszych momo było lepiej. Kupowało je się w sklepie z Momo. Tak, nie przesłyszeliście się - sklep z momo. Słyszałam coś o gwiazdkach, nie mogłam znaleźć żadnych informacji ich dotyczących, jeśli macie jakiekolwiek informacje - możecie mi je podesłać!
źródło; klik!

2. Nagrody za poziom
Chodzi mi dokładnie o wygląd. Nasza tabliczka, która pokazuje co dostaniemy za kolejny poziom, różni się od niej.

źródło; klik!

                                                                źródło; klik!

3. Starsza wersja profilów 
Stare profile były jeszcze w 2016 roku. Wiele osób je pamięta, ale w końcu rozmawiamy tutaj o starszej wersji, także profile powinny być tutaj obowiązkowo! Jak widzimy, nie mieliśmy dużo miejsca aby napisać coś o sobie. Było to takie skrócenie naszego opisu, pisaliśmy jedynie swoje ulubione rzeczy. źródło; klik!


źródło; klik!

4. Inny strój administratorów 
Ciekawostka; Momio, nazywało się kiedyś Skymo. Nie mam informacji dlaczego nazwa została zmieniona. Widzicie strój Emily? Szaleństwo hahah. Nie narzekam w sumie na starsze stroje, jest mi obojętnie jak kto się ubiera na Momio. 

Nie mogłam znaleźć Jacka i Lucasa w starszych wersjach. Jeżeli macie jakiekolwiek screeny, chętnie możecie mi je wysłać.

5. Ubrania

Tak na prawdę, to większość starych ubrań nadal znajduje się w sklepie. Wezmę to za wspomnienie i kupię kilka rzeczy.
źródło; klik!
źródło; Momio na app store/google play

6.Dom Animo
Ktoś pamięta Dom Animo? Za czasów gdy nie było pokojów, był dom animo. Teraz tę zakładkę zastępuje nasz pokój, ale wciąż możemy kupić animo. źródło; klik!

źródło; klik!
7.Sklep/szafa
Stary sklep za czasów starej nazwy Momio - Skymo. Różnica jest ogromna, zastanawiam się czy można było mieć w koszyku dwie bluzki i je kupić na raz.

Szafa za czasów 2016/2017 roku. Tylko w 2017 szafa nie była za długo, ponieważ w aktualizacji została ona zmieniona. Chodzi jedynie o tło, jest to zmiana więc czemu by o tym nie napisać?

źródło; szafa; klik!
źródło; sklep;  klik!!

Co o tym myślicie?
Ściskam i miłego dnia.

14 komentarzy:

  1. Świetny post ^-^ Miło czasem powspominać
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. 4. Z tego co wiem, Jack miał blond włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam stare profile i garderobę z 2016 roku. Co do wyglądu Jacka i Lucasa, to Jack zmienił tylko kolor włosów, a Lucas wyglądał jak "bad boy", tylko biedny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam starą garderobę i stare profile.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jeszcze stare profile, szafę no i domek animo :3 Jack miał takie same, lub bardzo podobne włosy co ma Lucek. c: Stare ubrania są super, no i sklep :p Ogólnie świetny post ^^

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem jedynie iż nasz Jack był blondynek. Zaraz czegoś poszukam, ah. Ale myśle że wszystkie teraz jest lepsze. Tylko te pokoje bym zamieniła.

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamietam stare profile i dom animo. Gralam na moim pierwszym koncie jeszcze przed szafirami... Ciekawe, który bym miala lvl, gdybym dalej na nim grała. Aczkolwiek ma dziwną nazwę XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. pamietam 1-3 i 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wgl znlazłam na instagramie zdjęcie przedstawiające "jak zmieniło się duńskie momio przez 4 lata?". Było tam ss starych leveli. Wychodzi na to, że kiedyś było tylko 60 lvl :P

    ~lawenda~

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, mogłabyś zrobić drugą część? Kiedyś robiłam posty na #HistoriaMomio i tam jest wiele ciekawostek, dość przydatnych <3 Prooszę bo to takie ciekawe <3
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tym momo było tak:
    miało się kilka momo, ładowały się kilka razy krócej niż obecne (jedno gwiazdkowe momotyle co terażniejsza truskawka)
    W sklepie było ich naprawdę milion, i "standardowe"-zrobione przez watagame miały własne dżwięki przy ich wysyłaniu.
    Pamiętam, że miś mi się bardzo spodobal i wydałam jakieś 500 na jego ulepszenie (zarabiało się trudniej) aby miał 2 gwiazdki.
    Taki lekki szpan, bo zwykłe momosy dawały może .. 50xp? (nie wiem) a ten ulepszony pewnie z jakieś 3 razy więcej a ładował się może tak jak terażniejsze drugie momo. jak mi było smutno gdy powróciłam na momio bez tych momo, tylko z baznadziejnymi 12. a mój miś na samym szczycie nieosiągalności.

    (jak się bardzo poscrolluje na mym profilu można znależć post "kto wyśle najładniejsze momo dostanie .. coś tam. Najbardziej podobały mi się momo my little pony)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zdjęcia Lucasa i pewnie też Jacka więc jesli chcesz to napisz do mnie na momio to podeszle
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to nie grałam jak były te rzeczy tu wymienione

    ale pamietam jak był taki inny wygląd

    OdpowiedzUsuń