Menu rozwijane

24 grudnia 2017

MOSTWANTED -edit Bris i PlastikJunge ponownie w paczkach!


Cześć! Jak tam mija Wam czas wolny? Porządki już skończone, jedzenie przygotowane? Trochę mnie tu nie było, ale widzę, że blog nie umarł całkowicie. Cieszę się, że mimo wszystko nadal tu jesteście. W każdym razie, przejdźmy do omówienia dzisiejszej paczki!


Fryzury, które znalazły się w pakietach to edity autorstwa Bris z Norwegii (Instagram) oraz PlastikJunge z Niemiec (Instagram). Damska wersja zawitała na Momio już po raz trzeci, a męska po raz drugi. Lubię ich wygląd, ale strasznie przeszkadza mi natłok tego wszystkiego. Nie piszę tu już o tym jak wyglądają, a o całej akcji MW. Sześć dostaw, prezenty, jednodniowe paczki, momio+. Według mnie jest trochę tego za dużo, ale w końcu większość z nas bardzo chciała MostWanted.


Co myślicie?
Planujecie kupić paczkę?

5 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się te włosy, więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy są ładne, lecz nie kupię.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura ładna, ale nie kupię.

    ~Lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie nie
    Są okej ale
    Nie
    Kupie
    Paczki
    Wesołych Kristmasów

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo zależało mi na tych włosach, lecz teraz mi przeszło. Mam nadzieję że nie czeka ich los tęczy na głowie.

    OdpowiedzUsuń