Menu rozwijane

22 grudnia 2017

Dostawa Most Wanted 1/5 - Makijaże, szminki i soczewki

Dostawa
Na Momio pojawiło się coś bardzo zaskakującego. Coś, na co czeka każda osoba na Momio. Tak, Most Wanted! Uważam, że Momio chciało zrobić nam super prezent na święta i według mnie - udało im się. Jestem pozytywnie zaskoczona cenami i "ubraniami", ja w każde Most Wanted krzyczę na cały dom (pozdrawiam osoby, które też tak mają) więc na pewno kupię momio+.

Co za niespodzianka, strasznie chciałam te makijaże! Podobał mi się czarny, oryginalny ale jak widać Momio dodało jeszcze dwa warianty kolorystyczne, które prezentują się cudownie. Jestem w stu-procentach zadowolona.

Wszystkie makijaże są cudowne, tym razem Momio nas wysłuchało i dodali na prawdę cudne rzeczy! Ile wrażeń haha.

Ostatni makijaż totalnie nie mój styl i nie przekonuje. Nie podoba mi się jedynie on z wszystkich innych makijaży. Natomiast pierwsze dwa ślicznie prezentują się w tych wariantach kolorystycznych, kolejne zadowolenie.

Mój Boże, zabijcie mnie. MATOWE SZMINKI! Nawet nie macie pojęcia jak bardzo chciałam mieć w swojej wirtualnej szafie matowe szminki. Jestem na prawdę podekscytowana i zadowolona. Muszę pochwalić za kolory, są przecudowne.

Ostatnią szminkę kupiłam w dzień, w którym się pojawiła także nie ocenię. Ale reszta jest tak samo przecudowna, widzę wielkie starania.

Chcę tu poruszyć pewnien "temat". A dokładnie, co niesprawiedliwego robi Momio. Te dwukolorowe soczewki były w prezencie za momio plus! Z tego co pamiętam sami administratorzy (?) wspominali, że nie będą dodawali rzeczy do sklepu, które były w momio plus. Pomyślcie - ktoś wydał na nie prawdziwe pieniądze, a one po kilku miesiącach/roku trafiają do sklepu. To okropne. Mimo tego również chciałam te soczewki i według mnie są cudowne. Drugie to soczewki z Lisy i Leny, które zniknęły miesiąc temu. Tutaj już mniej zadowolenia.


Wiadomość od Emily w sprawie Most Wanted

Godzinę temu Emily rozesłała do wszystkich wiadomości, że to nie koniec dzisiejszej dostawy! Codziennie będą dodawane do sklepu różne rzeczy mostwanted do czwartku (28.12.2017). Dzisiaj zaczęli od na prawdę cudownych rzeczy, także liczę na więcej ślicznych ubrań.


Co myślicie?
Podoba Wam się dostawa?
Czekacie na więcej?

8 komentarzy:

  1. Super! Najbardziej cieszę się z pomadek c;
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na jakiś biały eyeliner na momio ^^
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te ubrania, lecz mojemu wirtualnemu portfelowi nie. Gdyby była opcja kredytu to spłacałabym go chyba przez rok hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, bardzo się ciesze.
    ALE KURCZE CZY WY WIDZICIE M+? Te same wlosy 3 raz w tym roku. W wakacje blond jako MW, niedawno ciemny blond w paczce, teraz czerwone w M+. Jest tyle ladnych rzeczy, których jeszcze nie było, a to.... eh.
    ~thecyssia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki kupiłam prawie wszystkie, ale soczewki to porażka. Przecież te soczewki z lisa and lena były po dwa szafiry... A jest tyle innych pięknych soczewek... Ale i tak jestem zadowolona, że dodali pomadki ^^

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zdecydowanie urzekły pomadki. Bardzo chciałam te dwukolorowe soczewki, ale to niesprawiedliwe, gdyż było to jako prezent za momio+.
    Jednak to całe mostwanted jest super prezentem.
    Pozdrawiam
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń