Menu rozwijane

20 grudnia 2017

Zaległa dostawa wersja damska i męska

Cześć, tu Dis.
Dodaję zaległą dostawę wraz z komentarzem bo wiem, że wiele osób lubi takie posty ^^

 

 

 


 

Sukienka bardzo mi się podoba, kupiłam ją na moim drugim koncie- Disnow (na które swoją drogą zapraszam). Bluzka z reniferkiem jest przesłodka, lecz nie planuję zakupu. Reszta ubrań jest po prostu okej.
 
Sukienka, yy no po prostu nie. Droga i niezbyt, choć długość jest idealna. Spodnie takie sobie, nie są złe ale nie są również jakieś cudowne.

 
Buty wsm są okej, zwłaszcza biała wersja kolorystyczna. Czapeczka bardzo fajne (i tanie) Most Wanted.


Te włoski są śliczne i nawet niedrogie, osobiście kupię szarą wersję z m+ (czyli za 2 szafiry)

  
Kurteczka bardzo mi się podoba, fajny ma krój. Naszyjnika prawie wgl nie widać, więc po co on komu XD


Szalików nie kupuje od praktycznie początków mego konta więc i ten raczej nie kupię.

~Disnow Blacki 






7 komentarzy:

  1. Spoczi dostwa, kupiłam buty, a reszte rzeczy, kttóre mi sie podobaja kupię jak będę miaeć m+ ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sukienkę. Wgl w sklepie w okojach jest choinka za jeden diax


    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dostawa.
    Ja kupiłam czapkę, włosy, sukienkę i buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te włosy są brzydkie.
    Już nie pamiętam co kupiłam XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam czapkę i szare włosy. Po prostu musiałam. Ta dostawa jest w miarę ładna.

    OdpowiedzUsuń