Menu rozwijane

29 grudnia 2017

Ostatnia dostawa w 2017 - sylwestrowa i elegancka

To ostatnia dostawa w tym roku. Z tej okazji Momio dało nam błyszcząca, elegancką dostawę na nowy rok! Zanim zacznę, życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku. 😊

Pierwsza sukienka ma za dużo błyskotek i wygląda kiczowato, ale nie narzekajmy - w końcu o to chodzi w dostawie, aby wszystko się błyszczało. Drugi kombinezon jest na prawdę ładnie wykonany, więc dlaczego nie?

Pierwsza bluzka jest prosta, ale ma swój urok. Cena nie jest duża, a dodatkowo cena dla osób z Momio Plus na prawdę przekonuje do kupna. Niestety druga koszulka to trzy razy nie, dziękuje. Za dużo błyskotek, jest po prostu przesadzona bardziej niż sukienka.

Taki typowy seba, nic dodać, nic ująć. 

Ciekawy pomysł i cudowne kolory, szczególnie złoty. Jak na razie posiadam jeden wariant kolorystyczny, ale planuję kupić je wszystkie. Przecudowne.

Eleganckie szpiki. Idealne do długich sukienek czy biżuterii. Nie są drogie, polecam kupić je wszystkim osobom. 

A teraz hit dostawy - włosy, które skradły moje serce. Czyż nie są przecudowne? Czekałam na zwykłe warkocze na Momio, a tutaj coś bardzo dopracowanego i prześlicznego. Jestem bardzo zadowolona i mam cel je wszystkie.

Elegancka torebka. Rzadko co, pojawiają się w mojej wirtualnej szafie, tak czy inaczej - kupiłam ją i na pewno będę jej używać do looków.

Kurtka jest przecudna, ta ocena wystarczy.

Bardzo rzadko kiedy kupuję lub noszę biżuterię na Momio, w tym przypadku kupiłam wszystko. Szczególnie choker wygląda bardzo ładnie, jego cena bardzo przekonuje.

Posiadam podobne, jedynie są srebrne i jego rok to 2017. Nic ciekawego, po za tym nie przydają się, chyba jedynie do okazji specjalnych, czyli samego sylwestra.

Nie wiem jak mam to ocenić. Sama nie wiem, cena totalnie nie przekonuje..wykonanie soczewek tak samo.

Podobają Wam się ubrania?
Jak myślicie, czy 2018 będzie lepszy?

7 komentarzy:

  1. FUUUUUUU
    NIE
    NIE
    I JESZCZE
    RAZ :nie
    ~HANIACHO2
    POZDRAWIAM KOTKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i nawzajem.
    Sukienka - zdecydowanie nie.
    Kombinezon - zakochałam się *^*.
    Bluzki - pierwsza taka nudna, a druga oczopląsowa
    Spodnie - #Sebixy XD
    Opaski (?) - kupię srebrną
    Buty - loff *^*
    Włosy - może kupię
    Torebka - kupię
    Kurtka - może też
    Biżuteria - kupię choker i naszyjnik
    Okulary - chyba kupię
    Soczewki - bleeee

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre rzeczy spoko. Najlepszy jak dla mnie kombinezon i włosy, ale ich nie kupię bo 4 szafiry to za dużo jak dla mnie :|
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  4. No, spodziewałam się czegoś duuużo lepszego. Kupiłam bluzkę, biżuterię, torebkę, buty i kombinezon. Może kupię włosy i opaskę. Całą dostawę oceniam na takie 5/10. Słabo.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. no, rzeczy są fajne. bardzo zastanawiam się nad włosami bo są piękne a szkoda mi szafirów. jakby co moja nazwa na momio to DeeNee

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy new year!

    Z dostawy podobają mi się czarny kombinezon, czarna bluzka (jest ładna i minimalistyczna) i spodnie typowego Seby. Oprócz tego myślę, że srebrna opaska, buty, torebka i choker są okej. Reszta jest dla mnie zbyt błyszcząca, kiczowata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Część rzeczy jest prześliczna, a szczególnie włody. Co do soczewek to zastanawiałam się nad zakupem, ale z niego zrezygnowałam. Tobie również życzę szczęśliwego nowego roku!

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń