Menu rozwijane

07 grudnia 2017

Nowa paczka here

Paczka
Paczka to kolejny edit Sophiesweet16 z Norwegii. Jako posiadaczka instagrama dostałam zaproszenie od użytkowniczki na polskim Momio z taką samą nazwą. Jeśli nie chcecie zakładać kont na innych serwerach, lub instagrama to śmiało możecie wpisać w wyszukiwarkę jej nazwę.

Ten "typ" włosów to totalnie nie mój styl, ale wygląda na dopracowane i przecudowne. Nie zależy mi na nich specjalnie, poczekam na coś innego.

Sophie na naszym serwerze

Sophie na instagramie

8 komentarzy:

  1. Te włosy są takie... zwykłe? Nie nosiłabym ich, bo to nie mój styl, lecz wiele osób lubi ten "krój(?)"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ale nie kupię. Mam jakieś dziwne wrażenie, że już były na momio pff :')

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, ale nie są warte moich pieniędzy.

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie takie zwyczajne. Nie kupię ich.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko mi się wydaje że ten blog upada...? Jedyną osobą która tu pisze to lavii... posty są hmmm bardzo rzadko :/ masakraaaa

    OdpowiedzUsuń