Menu rozwijane

23 grudnia 2017

Dostawa Most Wanted 2/5 +prezenty MW

Cześć!
Tu Dis.
Dziś na momio zawitała kolejna część naszej dostawy most wanted! 
Dziś pojawiło się trochę więcej rzeczy i powiem szczerze, są świetne.
Ale dodam również, że dojdą jeszcze lepsze! Musicie mi uwierzyć ;)


Sukieneczki jak dla mnie są cudne. Są takie proste, a ich cena tym bardziej zachęca.


Śliczne bluzeczki. Nie wiem co powiedzieć, po prostu kupujcie haha.


Spodnie, które bardzo chciałam. Gdy zaczynałam na momio to właśnie te spodnie były w sklepie, lecz posiadam je tylko na moim multikoncie. Teraz mogę je mieć wszędzie haha ;)

 

Pierwsze czapki oczarowały mnie, kupiłam białą i czarną. Zimowe czapeczki też niczego sobie, kupiłam szarą i białą. Różowa i niebieska nie byłyby przeze mnie raczej używane więc lepiej zaoszczędzić i pomyśleć.

 

Czapkę kupiłam w dostawie Barbie za diamenty. Kurteczki podbiły moje serce więc zaopatrzyłam się w czerwoną oraz w tą za diamenty.
 

Kombinezon z jednorożcowej dostawy, był niedawno więc nie widzę sensu jego przywracania ale może ktoś się ucieszy :D


No i momio chce nas zbankrutować doszczętnie więc prezenty, Most Wanted, W PONIEDZIAŁEK. 
#Bieda 

~Disnow Blacki 



8 komentarzy:

  1. Kocham momio za to <3 Kupiłam prawie wszystko :D

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy! Co prawda miałam niektore, ale to nic ^^
    Nie mogę doczekać się już poniedziałku.
    I jutra.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość rzeczy bardzo ładna. Nie kupię jedynie czapek, bo pasują do 1% wlosów jakie posiadam.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. dostawa spoko.
    co do prezentów - jak ja się teraz cieszę, że mam moje stare konta xd
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż miło mi się zrobiło widząc tą sukienkę,gdyż była to druga sukienka jakąkolwiek kupiłam na Momio gdy zaczynałam tam grę. ;')

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam już diamentów... Z tej części dostawy kupiłam szarą sukienkę, i białą bluzkę.
    Te prezenty mnie zniszczą hehe

    OdpowiedzUsuń