Menu rozwijane

30 grudnia 2017

Kolejna paczka! + Niedługo nowe prezenty!

Dzień dobry, tu Zal!

No wiem, że ostatnio to same paczki piszę, ale po przerwie świątecznej szykuje mi się parę sprawdzianów.
Trzymajcie kciuki, bo nic nie ogarniam.
Zostawmy moje życie i przejdźmy do paczki:


Są to włosy, które pojawiły się rok temu w sylwestrowej dostawie.
Ech... Czemu ja ich wtedy nie kupiłam.
Według mnie damska wersja jest cudna.
Męska trochę mniej.
Śpieszcie się z zakupem, bo paczka jest dostępna tylko dzisiaj!


Ale paczka to nie wszystko.
Emily wysłała nam wiadomość, o tym, że już w poniedziałek pojawią się nowe prezenty!
Niestety nic nie wiadomo o ich tematyce.
Może coś zimowego?


To na tyle w tym poście.
Cieszycie się, że przywrócono tę fryzurę?
Kupicie paczkę?
Jak myślicie, jaki będzie motyw nowych prezentów?

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Sama się dziwię że rok temu ich nie kupiłam. Mimo tego że są śliczne, nie mogę ich kupić. Cieszę się że będą nowe prezenty, bo z tych mam już to co chciałam (czyli prawie wszystko)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy kupiłam rok temu, więc o to nie muszę się martwić (: Powodzenia w sprawdzianach!

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ale nie kupię. ~DeeNee

    OdpowiedzUsuń
  4. spk są ~Czerwono=czarna

    OdpowiedzUsuń
  5. Są okej, ale... Wgl to powodzenia na sprawdzianach!
    A prezenty sylwestrowe, zaloze sie.
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają, ale nie kupiłam.

    ~NieZalogowanaLawendisa.

    OdpowiedzUsuń