Menu rozwijane

31 października 2017

Trzydziestego pierwszego października


Jak zamierzacie spędzić dzisiejszy dzień? Obchodzicie w ogóle Halloween? Osobiście rezygnuję już ze zbierania cukierków, ponieważ jestem za mało cute i nikt mi ich już nie da. Starość nie radość. W każdym razie, życzę powodzenia wszystkim, którzy idą dzisiaj na łowy. Koniecznie zaopatrzcie się w jakiś malutki odblask oraz ciepły szaliczek. I pamiętajcie o najważniejszym -nie zjedźcie wszystkich słodyczy jednego dnia, bo dostaniecie sraczki. Miłego!

7 komentarzy:

  1. Cer ty mój mistrzu, aż pozowolę się powołać na twoje słowa "nie zjedźcie wszystkich słodyczy jednego dnia, bo dostanienie sraczki". Bardzo szczerze Cer xDD

    Teraz na poważnie. Jeśli chodzi o moje plany na dziś, to niedługo jadę do mojej przychodni zawieść wyniki badań i takie tam formalności załatwić. Później będę odrabiać pracę domową, bo tego jest niesamowicie dużo. Jak już kiedyś mówiłam, halloween w prawdziwym życiu nie obchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obchodzę Halloween, ale dzisiejszy dzień dla mnie jest okropny (nie pytajcie dlaczego)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień zaczął się cudnie.
    8:55 : Lekcja angielskiego, kolega przynosi ciastka z okazji Halloween, serio. Cała klasa w lukrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzydziestego pierwszego października*
    I nie obchodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o chryste, jak są liczby to umieram bardzo z polskiego. dzięki!

      Usuń
  5. Próbuję jakichś poradników na yt i oglądam horrorek jedząc cukierki. Mam nadzieję, że nie dostanę sraczki XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne życzenia ❤️

    OdpowiedzUsuń