Menu rozwijane

12 października 2017

Są tu jacyś Potterhead?

Huhuhu, troszkę mnie tu nie było 
i muszę przyznać, że się za wami stęskniłam. 
Szkoła robi swoje, ale od teraz postaram się powrócić do regularnej aktywności na Blogu.
A teraz przejdźmy do paczki.
Myślę że nikt nie ma wątpliwości, którą książką o młodym czarodzieju została zainspirowana. 

Wersja damska
Pierwszym przedmiotem jest plecak, który znaczkiem na gorze ma zapewne reprezentować cztery domy Hogwartu. Cóż, mi osobiście przypomina to bardziej logo Microsoftu, lecz przemilczę tę kwestię. Okulary są bardzo ciekawym przedmiotem. Są ładne, lecz osoboście bardziej podobały mi się te z dostawy. Buty, a raczej kapcie również wyglądają sympatycznie. 

Zakochałam się w tej bluzie. Nie jest to nic specjalnego, ale zachwyca mnie swą prostotą. Świetny ciuszek, warto mieć go w swojej szafie. Spodnie nie są złe, lecz napis psuje trochę cały efekt.

Wersja męska
Cóż mogę dodać? Chłopcom trafiły się gorsze buty.

Nie uważacie, że przydałaby się blizna Harrego do kompletu?

Który element paczki podoba się wam najbardziej?
Kupicie paczkę?

9 komentarzy:

  1. TOSZ TO NAHO
    WOWOOOWWOWOOWOW

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem potterhead, ale ta bluza i kapcie są "urocze". Chciałabym jakąś dostawę inspirowaną serią książek "Zwiadowcy"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, ale nie kupię.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczka jest superowa ale niestety jej nie kupie :/
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się paczka, chociaż Potterhead nie jestem. Gdybym miała trochę więcej kasy, to zastanowiłabym się nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się paczka, chociaż Potterhead nie jestem. Gdybym miała trochę więcej kasy, to zastanowiłabym się nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem PotrerHead, ale pieniążków nie ma by paczkę kupić :-(

    OdpowiedzUsuń