Menu rozwijane

21 października 2017

Czyżby błąd?

Wczoraj przedstawiłam wam Halloweenową dostawę. 
Jak się później okazało, do sklepu trafiło pięć (a właściwie trzy) innych przedmiotów, lecz nie są one w kategorii dostawy.
Nie wiem czy to błąd, czy też celowe posunięcie. W każdym razie oto przedmioty.
Tak, to kolejne Most Wanted. Poświaty pojawiły się już w jakże słynnej dostawie "Wilkołaki i Wampiry", a kapelusz był już dostępny rok temu, lecz chyba w odrobinę innej wersji kolorystycznej. 
Ubrania są w porządku, lecz to nic specjalnego, mieliśmy już okazję je zobaczyć. 
Ceny mimo wszystko nie zachęcają do zakupu.

Podobają wam się ubrania?
Macie jakieś ciekawe plany na weekend? :)
Chętnie poczytam!

6 komentarzy:

  1. Mam oryginalną, niebieską poświatę, hihi.

    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok temu chciałam kupić tą niebieską poświatę, ale było mi szkoda 2 szafirów na to. Teraz raczej tego nie kupię. Jeśli chodzi o cylinder rok temu był taki sam, również czarny. Orginalny był pomarańczowy. ;)

    Jeśli chodzi o moje plany na weekend, no cóż mam dość sporo nauki na przyszły tydzień, ech..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam poświatę. Chyba niebieską XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ta poświata, ale jest w niej jeszcze jeden błąd. Ręka wystaje xD Kapelusz taki se ;v

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych rzeczy niczego nie kupiłam.

    W weekend przygotowywuję się do 2 dniowej wycieczki geograficznej pod Toruniem ((: Z tego powodu raczej nie będę komentować w poniedziałek i wtorek, ale trzymam kciuki, by w ośrodku było wifi heh.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych przedmiotów tutaj nie kupię nic. Dziś jadę do cioci ^^

    OdpowiedzUsuń