Menu rozwijane

25 października 2017

Nowe meble!

Cześć.
*Będąc na instagramie 24 godziny na dobę, zauważyłam na instagramie Momio zdjęcie z nowych mebli.*


Stolik.. hm..
Jednym słowem jest śliczny.
Po prostu.
Krzesło mnie urzekło. Jest przepiękne. Jako posiadczka Momio Plus z chęcią je zakupię.
edit: prawdopobnie nie jest to krzesło, a toaletka.

Żaba jak żaba, wrażenia na mnie wielkiego nie robi. 

Grzybek jest cudowny, może nie pasuje do normalnego wyglądu pokoju, ale wydałabym na niego 2 szafiry. Zastanowię się czy go nie zakupić.

Nie dałabym za to 1000 diamentów. Jest to mało widoczne, nie podoba mi się.

Czy widzicie to cudeńko?
Pomimo tej ceny kupiłabym to okno. Jest według mnie bardzo dopracowane i ma swój urok, jest po prostu przepiękne. Nie ukrywam, że znajdzie się to w moim pokoju. Ocena drzwi jest taka sama. 

Proste, ładne.
Co więcej powiedzieć?
Dałabym za to 200 diamentów, lecz cena 450 nie jest zła.

Podobają Wam się?

6 komentarzy:

  1. Alicaj w krainie czarów / Księżniczka i żaba. Jestem fajnką żab więc mebelek kupię. Tym razem grafika jest świetnie dopracowana i nadaje takim zwykłym meblom magii.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg. mnie te krzesło wygląda bardziej na toaletkę. Ta tematyka mebli, to nie moje klimaty, jedynie podoba mi się to okno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dostawa jest ładna. Z chęcią bym coś kupiła z niej. (I mamy w niej te halucynki po których projektantka robiła włosy)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, ale nic nie kupię, bo do pokoju mi nie pasuje xd

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń