Menu rozwijane

20 października 2017

Dostawa

Witajcie Upiorki!
*Ostatnio coraz częściej mam problem z ciekawym przywitaniem*
Na Momio pojawiła się nowa dostawa ubrań - oczywiście Halloweenowa.
Jest kilka nowych rzeczy, jednak jest także sporo Most Wanted.
Wszystko w całkiem atrakcyjnych cenach. Przejdźmy do ubrań.


Dzisiaj zaczniemy od końca, ponieważ mam taki kaprys. Soczewki można uznać za swojego rodzaju Most Wanted. Coś podobnego pojawiło się już w dostawie "Wampiry i Wilkołaki", tyle że w żółtej i zielonej wersji. Teraz w bonusie dostaliśmy czerwoną. Disnow, czy nie uważasz, że świetnie nadają się na oczy złości?

UWAGA! NIEPOWTARZALNA OKAZJA! 
Nie masz wyrobionego stylu? Brak ci pomysłu?
Chcesz oświeżyć swój wizerunek?
TYLKO TERAZ MASZ OKAZJĘ ZAKUPIĆ ŚWIETNE ROBACZKOWEGO TATUAŻE PROMOWANE PRZEZ TAK SŁYNNE OSOBY JAK NA PRZYKŁAD CERMENINA!
A tak na poważnie, to uważam, że tatuaże są w porządku, szczególnie te na nodze, a cena bardzo dobra.
 No, i możecie poczuć się jak Cerka.

 Długo oczekiwałam makijażu w takim stylu. Miałam wielkie nadzieje związane z cyrkową dostawą, lecz niestety makijaż okazał się całkowitym niewypałem. Tutaj natomiast jest świetnie. Dziękuję Momio - spełniasz marzenia. Kolory są okej, szczególnie czarna i czerwona wersja przypadły mi do gustu. Ceny M+ i bez M+ nie są złe. W obu przypadkach skusiłabym się na zakup. A tak przy okazji - czy tylko ja po przeczytaniu "To" Stephena Kinga mam uraz do klaunów?

Czas na torby. Osobiście uważam, że te dyniowe koszyczki są przeeeeeeurocze.
 (Tak, ja największa fanka dyń na świecie uznałam, że coś z mowtywem dyni jest urocze. Panie doktorze, co ze mną nie tak?)
Torba z Frankensteinem - meh. Jeśli koniecznie chcecie wydać jeden szafir, to lepiej zachować go na coś innego.
(np. Na szminki, do których zaraz dojdziemy.)
Ciekawostą dla nowszych graczy może być informacja, że duszkowa torba w białej wersji była już na Momio jakieś dwa lata temu.  
Uważam, że jest bardzo ładna i warto w nią zainwestować.

Tutaj przedmiot, z którego jestem wyjątkowo zadowolona. Pelerynki wyglądają cudownie. Na Momio pojawiła się już taka jedna. Jeśli pamięć mnie nie myli, to była to wersja po prawej. Pelerynki są przeurocze i z pewnością się wam przydadzą, nawet jeśli nie jesteście jakimiś super wielkimi fankami Edwarda ze Zmierzchu.

A teraz mój mistrz dostawy. Nagrodę najlepszego przedmiotu tygodnia trafia do tych właśnie szminek. Oczekiwałam ich od czasu zmiany ubrań Emily. Cena jest bardzo atrakcyjna i myślę, że nie można lepiej wydać tego jednego szafiry od Lucasa. Co ciekawe, nasze ząbki świetnie prezentują się, nawet wtedy gdy nasza postać się uśmiecha. Spójrzcie tylko!

Tą fryzurę też już gdzieś kiedyś widziałam... Tak zwany kontrolowany chaos. Nigdy nie kupiłabym jej za te pięć szafirów, lecz jako posiadaczka Momio Plus rozważam zakup za dwa szafiry. Mimo wszystko, jakoś tak średnio mi się to uśmiecha. Nie będę płacić Momio za fryzurę, którą mam codziennie zaraz po przebudzeniu! Tak czy siak zapytam was o poradę. Która wersja kolorystyczna podoba się wam najbardziej? Będę wdzięczna za odpowiedź!

Wybaczcie "kupione", lecz Momio szaleje przy Most Wanted, wiec cóż. Ja jestem profesjonalistką i nigdy nic nie kupuję przed stworzeniem posta. xD
Powyższa fryzura niczym bumerang co roku wraca do nas w Haloween i inne tego typu okazje. Jest ładna, ale bez przesady. Najbardziej podoba mi się czarna wersja i spokojnie mi wystarcza.

Tutaj sekcja z której jestem raczej średnio zadowolona. Nie oszukujmy się, te czapki są po prostu kiczowate. Mimo wszystko, żeby pośmieszkować i wczuć się w Halloweenowy klimat są w sam raz. Opaski to Most Wanted, nie wiem jak z czapkami, nie pamiętam ich. 

Legginsy i spodnie w iście DYNIOWYM kolorze. Dobrze, spokojnie, już wyłączam moją dyniofobię. Najbardziej podobają mi się legginsy w wersji z M+. Co tu więcej pisać. Ubrania mogą się przydać. Ceny nie bolą tak bardzo.

Spódniczka, jeśli się nie mylę, pojawiła się w prezentach w pomarańczowej wersji. Szkoda, że wraca do nas w szafirowej cenie. Cały wzór jest bardzo klimatyczny i pomimo wielkiej DYNI podoba mi się.
Spódniczka nie jest zła, ale wersja żółta trochę razi oczy. Kto co lubi, ja niestety raczej się nie skuszę. 

Powoli zbliżamy się do końca (a raczej początku) dostawy. Wszystkie rzeczy z kategorii bluzek pojawiły się kiedyś na Momio, lecz niekoniecznie w tych kolorach. Uwielbiam koszulkę z kościotrupią ręką, z resztą już ją posiadam i całkiem często używam w lookach. 
TAK TO KOLEJNA OKAZJA! MOŻECIE POCZUĆ SIĘ JAK NAHO!
Wracając, możliwe, że kupię ten piękny DYNIOWY sweterek. Nie jest mi szczególnie potrzebny, ale w mojej szafie przydałaby się choć jedna trochę bardziej Halloweenowa rzecz w tym roku.

A na końcu (początku) sukienki. Powiem wam, że troszkę się zawiodłam. Nie są drogie, lecz nie są również zbyt ładne. Troszkę kojarzą mi się z sukienką dziewczyny Frankenstein z Monster High. Możliwe, że były nią zainspirowane. Kombinezon z kolei to taka typowa moda Lady Gagi. Jest całkiem ładny, powiedziałabym nawet, że wersja czarna bardziej mi się podoba. Ceny nie są złe.

Podoba się wam dostawa?
Co kupiliście?

9 komentarzy:

  1. Kolekcja jak dla mnie cudowna. Kupuję większość rzeczy xDD


    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Doszedł jeszcze kapelusz i taka mgła w dwóch kolorach :) Są w kategorii nakrycia głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 2 pary spodni, chyba buty, wszystkie kolory makijaży, włosy, szminkę, torba duszek wersja pomarańczowa, dynia koszyczek pomarańczowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne soczewki (różowe i zielone) były też w dostawie "Chrzestni wróżkowie". Love tatuaże, mejkap, dynie i wszystko inne. Opisy ciekawe i bardzo adekwatne XDD Ogólnie post mimo, że dostawowy to ciekawy ((:
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiąc szczerze się dosyć zawiodłam, spodziewałam się czegoś nowego,a drugi lub trzeci raz ponownie mamy to samo. Jedynie kupię sobie parę rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam tylko makijaż clowna. Na resztę się nie skuszę, bo średnio mi się podoba. Co do twojego pytania o radę które włosy wybrać, mi najbardziej podobają się chyba te fioletowo-blond

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak moim zdaniem ładne są te włosy za 2 szafiry ale inny gust mam wybrałabym i to zrobiłam brązowe włosy tak jakoś najładniej pasują do ubrań halloweenowych tych parańczy i też podobają mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po obejrzeniu ''To'' też mam dystans do klaunów.
    Kiedyś idę do piwnicy, a tam wisi żółty płaszcz przeciwdeszczowy i myślałam, że tam na zawał padnę XDD

    OdpowiedzUsuń