Menu rozwijane

27 października 2017

Halloweenowa dostawa - wersja damska

/ / / / / / /
Cześć.
Powitajmy nową dostawę!

Na początku sukienka.
Idealnie pasuje do klimatu halloweenowego, zastanowię się nad zakupem.

Nie wiem co to miało być, ale przypomina kostium mumii. 
Wygląda dobrze, ale cena nie zachęca do zakupu. 
Te czerwone odciski rąk nie pasują za bardzo, ale to wkońcu klimat halloween.

Zmieniłabym w tym tylko kolor.
Przypomina mi ona spódniczkę z emo prezentów, jest okej.
Jakieś spodnie nie warte swojej ceny.
Nie mam pojęcia co to jest, wygląda.. "kiczowato".
W każdym razie jej nie kupię.

Widzę, że to jest komplet.
Bluzka, spodnie i na dodatek kurteczka. No dobrze, ale i tak moim zdaniem nic z tego nie jest warte swojej ceny.

Nie wiem co mam o tym myśleć.
Po prostu wygląda okropnie. 
Po co taki makijaż(?) na całe oko? 

Dałabym jakiś ciemniejszy kolor, ale nie zmienia to faktu, że mi się podoba i jako miłośniczka soczewek na pewno je zakupię.
Prosta czerwona kurtka. 
Bardzo mi się podoba. Cieszę się, że wkońcu zwykłe ubranie bez żadnych wzorków bądź napisów. Witaj kurteczko w mojej wirtualnej szafie!
Gdyby były to białe podkolanówki umarłabym ze szczęścia. 
Niestety tak nie jest. 
Wyglądają dla mnie jak takie... Japońskie skarpetki? A z drugiej strony to nie podobają mi się. 

Szminka jest ładna, tania.
Haczyk? 
Z jednej strony jest do dodatek do drugiego stroju w dostawie, a z drugiej przypomina mi dodatek z pierwszej "halloweenowej" dostawy.

/ / / / / / / 
Dokładnie chodzi mi o ten dodatek.
Wygląda podobnie jeśli chodzi o kolorystykę. 

/ / / / / / / / /
Gdyby ktoś nie wiedział o jaką dostawę chodziło...


Podoba wam się?
Co zamierzacie kupić?

5 komentarzy:

  1. Soczewki *^*
    Chociaż wolałabym, żeby były bez obwódki, czyli same źrenice 🎃

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej dostawy podoba mi się sukienka, szminka i soczewki. Reszta wygląda jak dla mnie kiczowato.
    Ps. To czerwone coś na koszuli to nie odciski dłoni, tylko plamy z "krwi"

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam szminkę i kurtko/sweterek. Dostawa taka średnia.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest kilka rzeczy, które mi się podobają, ale dostawa nie należy do moich ulubionych. Temat zombie jest fajny, gdyby dostawa była lepiej wykonana. Te plamy z krwi wyglądające jak plamy po ketchupie wyglądają przekomicznie, a podkolanówki dodać do butów, ech...

    Te nowe rzeczy są bardzo średnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam pare rzeczy. Te "buty" to mi na podkolanówki wyglądają, nwm czm dali to do butów xD

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń