Menu rozwijane

25 października 2017

Nowy animo w paczce+limit czasu.

Hejka!

Jeśli przed końcem dzisiejszego dnia kupicie paczkę dostaniecie tego animo:


Nietoperz, albo raczej nietoperek, jest nawet słodki, ale raczej nie kupię paczki.
Nie kolekcjonuję animo.
Edit:
(dziękuję KarolaRose za informacje) 
Dowiedziałam się, że animo jest MostWanted. 
No cóż, momio szaleje z MW na tegoroczne Halloween.

Chciałabym was też poinformować, że na rzeczy z Halloween'owej dostawy nałożono limit czasu.


Ja już kupiłam wszystko co mi się podoba, a wy?

Zamierzacie kupić coś jeszcze z dostawy?
Podoba wam się animo?




7 komentarzy:

  1. ładny animo, jeszcze pare rzeczy kupię z dostawy c;

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten animo nie jest nowy, on już kiedyś był na Momio, zatem MostWanted na to Halloween jest dość duże.
    Jak nie kolekcja, to paczki ze starszymi kreacjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietoperka nie chcę, także nie kolekcjonuję animo. Jest słodki, ale nie. Z dostawy planuję kupić jeszcze jeden make-up

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dostawy wszystko co chciałam zakupilam, więc się cieszę. Animo nie jest niczym odkrywczym, bo to tylko MW. Nie wydałabym pieniedzy na tą paczkę.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to animo *^*. Niestety bida w kraju...

    OdpowiedzUsuń
  6. Animo mi się podoba, ale szkoda mi kasy wydawać na to. Poza tym nie kupuję od dłuższego czasu paczek dla animo, jedynie jakieś fryzury, bądź zestawy ubrań.

    OdpowiedzUsuń