Menu rozwijane

28 października 2017

JEDNAK NIE KOCHAMY TIKIEGO!

Cześć!
Tu Dis.
Wszedłem sobie na Tikiego, a tam takie cuda. 
Mam lekki zawał kochani.



Ktoś coś kojarzy? 
Ogólnie jak dobrze zrozumiałam rzeczy będą w sklepie, a jeśli kupimy paczkę to dostaniemy +10 szafirów.   Żalix bo trzeba kupić dwa razy paczke aby otrzymać +10 szaf, no nie wiem, no nie wiem momo.  A no i chyba te rzeczy bd w paczce więc żalixx2
Akurat jestem bankrutem bo książki no wiecie, one mnie wołały :D.
Kocham już, tylko plz DIAMENTY nie SZAFIRY. 

~Disnow Blacki 

10 komentarzy:

  1. Nwm co o tym myśleć xD I tak paczki nie kupię xd

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym ten strój (anime eghem eghem), lecz nie mam opcji kupienia paczki ani razu, a co dopiero 3 dni z rzędu

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE DLACZEGO TIKI. Zniszczyłeś moje marzenia o darmowych szafirkach...
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. *płacze cicho w kącie bo nie będzie mogła udawać ghoula*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ty też od razu gdy zobaczyłaś pomyślałaś o Tokyo Ghoul?

      Usuń
  5. Ale słabo, bardzo słabo, nie podoba mi się to. Żeby dostać dodatkowe 10 szafirów trzeba na paczki wydać około 25 zł, więc jak dla mnie to bezsensu. Jedynie kupiłabym paczkę z soczewkami, maską oraz przepaską na oko, bo te rzeczy mi się podobają. Kupowanie paczek dla samych dodatkowych szafirów to strata pieniędzy. Szkoda, bo administacja naciąga nawine dzieci do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle, najlepsze rzeczy dają w paczkach...

    OdpowiedzUsuń