Menu rozwijane

18 października 2017

Paint edit #01


Witam
Dziś postanowiłam zacząć moją serie ze starego bloga, chodzi tu o Paint Edit.
Polega ona na tym, że rysuję w paint'cie ubrania dla naszej momio.
Tak po prostu.

Chcę w tej serii pokazać, że do editów nie potrzeba specjalnych programów, 
jeśli się wysilisz wystarczy Ci paint.
No mi na razie do końca to wychodzi, ale się nauczę.

Tematem dzisiejszego editu będzie Halloween.
Choć sama nie obchodzę tego święta, to uznałam, że zrobię coś związanego z nim,
gdyż dostawa... No nie wyszła najlepiej.


Pierwszym strojem, który zrobiłam, jest strój wiedźmy.
Jestem z niego bardzo zadowolona ^^
Jedyne co mi nie wyszło to miotła.
Powstała w dość dziwny sposób, narysowałam przez przypadek długą kreskę, nie mogłam tego cofnąć, no i co z tym zrobić? Nie chciało mi się robić drugi raz tego stroju, więc powstała dziwnie stojąca miotła!


Drugim i ostatnim strojem jest kot.
Bo każda szanująca się czarownica powinna mieć kota. Chyba...
Nie jestem z niego aż tak dumna jak z wiedźmy, ale nie jest brzydki.

Naprawdę chciałabym, żeby takie stroje pojawiły się zamiast obecnej dostawy.
Przepraszam, że ten post nie pojawił się wcześniej, ale byłam zajęta robieniem projektu do szkoły.

Macie jakieś pomysły na kolejny Paint Edit?
Podobają wam się stroje?

No to... Do następnego!

6 komentarzy:

  1. śliczne ;0

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Masz talent. Mam nadzieję że będziesz kontynuować tą serię

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wykonanie i to dodatkowo w paintcie, nic tylko gratulować :D

    Gdyby takie ciuszki pojawiłyby się na momio, to chęcią powiększyłabym swoją wirtualną szafę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne projekty ^^ Masz może instagram na którego wrzucasz takie swoje cudeńka?
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam instagrama, ale jak na razie, to nic na niego nie wstawiam, bo pokazuje mi się, że z komputera nie można ;w;
      Ale może niedługo zainstaluje go na telefonie, lub spróbuję dodać coś z laptopa :3

      Usuń