Menu rozwijane

12 października 2017

Nowe tło! +Małe zmiany

Witam zgromadzenie, oto wasza Dis, hehe.
Na momio z okazji Halloween momio dodało nowe tło do look'ów.
Sądzę, że jest ono "limitowane", tzn wiecie będzie tylko do wybrania w okres Halloweenowy, a później zniknie. 


Mnie się samo tło bardzo podoba.

///////

No i małe info. 
Mam tą przyjemność ogłosić, że mymomio ma nową redaktorkę, jest to Zaladea, która mam nadzieję, że zostanie z nami na dłużej. Mam nadzieję, że w czwórkę damy sobie rade i blog będzie tak "żywy" jak kiedyś :D.




8 komentarzy:

  1. Podoba mi się to tło, choć nie wiem czy będę go używać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne tło. Gratuluję nowej redaktorce! ^^

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne tło ^^
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by było gdyby nowa redaktorka rzeczywiście była aktywna na blogu w porównaniu z poprzednimi osobami. Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne tło i bardzo fajna nową redaktorka. Czekam na twój pierwszy post na tym blogu! :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń