Menu rozwijane

24 października 2017

Paint Edit #02


No witam!
Oto kolejna część Paint Edit!
Cieszę się, że ta seria przypadła wam do gustu ^^
No to... Co tu dłużej pisać, przejdę do postu.


Pierwszy strój jest po prostu codzienny.
Jestem bardzo dumna z tych spodni, zajęły mi ok. 15-20 minut.
Reszta też jest ładna.
Jak zauważyliście moja momio płacze. 
Dlaczego? Sama nie wiem, fajnie to wygląda.
Jeśli macie jakieś propozycje, to napiszcie w komentarzu.


Drugi edit mogliście widzieć na mrsmomio.
Przerabiałam go na Instagrama, i tak mi się spodobał, że wstawiłam go tu.
Jest to sportowy strój. Tym razem moja momio nie płacze, ta woda to pot, bo jest zmęczona po skakaniu na skakance. Chciałam zrobić sztangę, ale wyszło... Wolelibyście nie wiedzieć. 
Jak już pisałam, strój bardzo mi się podoba, chciałabym takie skarpetki na momio. 

To na tyle!
 Podobają wam się stroje?
Macie może pomysły na kolejny Paint Edit?

Do następnego!


5 komentarzy:

  1. Ale ładne, ten drugi jest taki sobie, ale pierwszy jest naprawdę udany :D

    A co na to, aby zrobić nowe stroje dla Emily, Lucasa i Jacka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie stroje bardzo przypadły mi do gustu, w drugim nie podoba mi się tylko ta opaska. Co do pomysłów: może wróżki, piraci lub tumbrl girl?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaavvveee

    Kobietko jestes niesamowita. Większość (w tym ja) ledwo prostą linię narysuje w Paincie. Czekam na kolejne części ^^
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń