Menu rozwijane

24 października 2017

Nowe prezenty! - Wersja damska

Heej.
Dzisiaj doszły nowe prezenty...
prezenty neonowe!
*nie lubię neonowych kolorów, ranią moje oczy, ojj.*
Na początku bluzka i spodnie.
Powiem, że... wyglądają dziwnie.
Te kolory po prostu nie pasują.

+spodnie to małe most wanted.
Tutaj bardzo ładne rzeczy, kolory mogłyby być inne, ale nie zmienia to faktu, że są cudowne.

+Bluza to most wanted!

Tutaj zwykła kurteczka i buty. 
Jedyne co mi nie pasuje to po prostu kolory.
A buty.. są one dla mnie... koszmarne.
Tutaj są dwie znienawidzone przeze mnie rzeczy. Okulary wyglądają dziwnie, tak samo ta czapka. Połączenie tej czapki z.. kapturem? Wygląda fatalnie.
Tatuaże są bardzo kreatywne, korona ujdzie.
I.... Włosy!
Tak.. włosy. 
Na snapchacie zapowiedź wyglądała koszmarnie, tutaj mogą nawet być. Zmieniłabym tylko kolor włosów i chętnie używałabym ich do swoich looków.

Podobają Wam się?
Macie swojego faworyta?

10 komentarzy:

  1. Myśląc "neon" myślę o szlachetnym pierwiastku, a nie o kiczowych prezentach na momio. Włosy wydają mi się zaledwie podrasowaną, starą, brązową wersją z prezentów.
    Fail.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak mówisz włosy byłyby super do noszenia gdyby zrobili jakiś fajny kolor naturalny, ewentualnie kilka pasemek mogłoby być w szalonych kolorach. Niestety te prezenty kompletnie się nie udały i nawet nie ma w czym wybierać. Spodziewałam się zupełnie czegoś innego... ale to może oznaczać, że kolejna dostawa prezentów może być cudna! :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, doceniam czas, który poświęciłaś na zrobienie posta, ale jeśli chcesz napisać czy coś jest mw, to najpierw lepiej się upewnić. Owszem legginsy są mw, chociaż pomiędzy oryginałem, a tymi z prezentów są niewielkie różnice (to tylko taki szczegół). A za bluzka za 2 szafiry nie jest mw, chociaż jest podobna do tego mw, to nim nie jest. Nie chcę wytykać ci błędów, po prostu to tak na przyszłość. ;)

    A jeśli chodzi o moje zdanie na temat prezentów, to po prostu mi się nie podobają. Jedynie rzeczy, które przypadły mi do gustu, to sukienka, ta właśnie mw bluzeczka oraz tatuaże, chociaż mogły być w ładniej dobranych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ewentualne błędy, przepraszam

      Usuń
    2. Hej, dzięki za opinie.
      Otóż co do spodni jestem pewna, że jest to most wanted.
      Bluza szczerze powiem tak z widzenia powiedziałam "To mw" i w sumie to był błąd, który popełniłam w poście.
      Następnym razem się upewnie, dzięki jeszcze raz:)

      Usuń
  4. Dal mnie prezenty są okropne. Praktycznie nic mi się nie podoba, ewentualnie sukienka. Reszta rani moje oczy. I jeszcze te kolory...

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym otrzymać tą bluzkę z żebrami, sukienkę oraz kombinezon. Reszta jest średnia. Ogólnie prezenty mi się nie podobają. Nie lubię neonowych kolorów

    OdpowiedzUsuń