Menu rozwijane

18 października 2017

Mroczne meble

Do sklepu dotarła kolejna dawka Halloweenowych mebli. 
Zobaczmy co ciekawego się w niej znalazło!

Łóżka są czarne i dobrze wyglądają. Myślę, że mogą się przydać nie tylko przy wystroju związanym z październikowym świętem, ale również na co dzień. Jeśli jednak miałabym się do czegoś przyczepić to brakuje mi tutaj jakiejś kołdry. To czarne coś na czym leży poduszka wygląda bardziej jak materac owinięty prześcieradłem. W każdym razie łóżko jest jak najbardziej w porządku.
Czaszka na biblioteczce trochę odstrasza, lecz Haloween rządzi się swoimi prawami. Przynajmniej nie ma tu dyni. Mebel jest całkiem ładny, a cena w wersji z M+ wyjątkowo zachęca do zakupu.

Tutaj rzecz, która spodobała mi się najbardziej. Pianino wygląda cudownie, a te świecące się elementy po prostu magicznie. Pomimo ceny za szafiry zdecydowałam się na zakup, gdyż uważam że instrument jest tego warty.

Okna, za którymi możemy dostrzec dość mroczne kolory nieba. Bardzo dobrze wpasowują się w klimat. Myślę, że kupię jedno albo dwa.

Hm... Gałązka jest okej, ale nie jest niczym wyjątkowym. Ten czarny ptak (Wrona? Kruk?) jest całkiem majestatyczny. Zależy od preferencji, mi jednak owa gałąź za bardzo kojarzy się z trofeami myśliwskimi.

Na koniec świetne lustro. Bardzo mi się podoba, nic dodać, nic ująć.

Podoba się wam dostawa?
Świętujecie Haloween?
Jeśli tak, to w jaki sposób?

7 komentarzy:

  1. Świetne

    Halloween raczej nie obchodzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mebeli. W tym pianinie się zakochałam, ale cena jest taka 2/10 :/

    Halloween nie obchodzę w jakiś szzególny sposób ;)


    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy animo doszedł razem z nową dostawą ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obchodzę Halloween, ale te meble są cudowne. Zakochałam się w tym pianinie. Gdybym miała szafiry to bym to kupiła. To łóżko też jest genialne. Lustro, okra i gałąź też są piękne. Dostawa ogółem 9 na 10

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te meble, w szczególności pianino. Zgadzam się co łóżka, mogłaby się pojawić jakaś kołdra lub narzuta jeszcze do tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję, ze nastepna dostawa będzie miała motyw wampirow.

    OdpowiedzUsuń