Menu rozwijane

08 października 2017

blogowe zabawy!

Cześć!
Tu Dis.
Pamiętacie zabawę #TakJakJa?
Dzisiaj będzie jej kolejna część!

Ale najpierw pare wybranych look'ów:


Rozpoznajecie swoje look'i?

A teraz czas na kolejne "zadanie"!

Wiem, że wiele z was nie ma jeszcze Halloweenowych ubrań.
Ale w sklepie przecież jest tyle cudnych "mrocznych" ubrań, z których na pewno da się coś wykombinować!

Stylizacji nie trzeba kupić, wystarczy zrobić ss.

Moja propozycja:


Swoje look'i umieszczamy pod hasztagiem #TakJakJa


~Disnow Blacki 


16 komentarzy:

  1. supi supi
    wezme udzial :3

    OdpowiedzUsuń
  2. o szkoda że mój look nie przeszedł ale trudno hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie look'i były prześliczne! Ale, gdybym wstawiła je wszystkie to post byłby za długi :D

      Usuń
  3. Czyli teraz trzeba się ubrać "Na Halloween" mniej- więcej?
    ~wicia1903

    OdpowiedzUsuń
  4. Oke, postaram się wziąć udział

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się zrobić look :3

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam mojego looczku

    Dis kiedy brzydal? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią wezmę udział ❤
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli dobrze rozumiem: trzeba zrobic halloweenowy look i wrzucic na momio z tym #??

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest mój look x3x Dziękuję bardzo za wybranie go ^^
    ~Dollysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masakra tam mój jest look jak super nie spodziewałam się idę robić Hallowen

      Usuń