Menu rozwijane

13 października 2017

Nowa dostawa!

Witam zgromadzonych.
Tutaj wasza Dis. 
Blog ożywa, wreszcie. Podoba mi się to XD.
Ale przejdźmy do dostawy. 
Czy jest ona taka Halloweenowa to bym nie powiedziała ale dobra :D


 

Szczerze liczyłam na Halloweenowe rzeczy, a tu mała niespodzianka. 
Lecz nie martwcie się został jeszcze jeden, a nawet dwa piątki do Halloween więc na pewno momio nas nie pozostawi bez ubrań na Halloween.
Pierwsza koszulka sama w sobie jest taka se, więc albo kupię ją w wersji m+ albo wgl się nie skuszę.
Z drugą tak samo.


Spodnie i spódnice pozostawiają wiele do życzenia. Spodnie za diamenty dzięki kolorowi są okej, lecz ja się nie skuszę, nie przydadzą się. Krótkie spodenki z tym czymś są całkiemcałkiem, zwłaszcza w cenie 1 szafira z m+. 



Ja osobiście na momio takich rzeczy nie noszę więc ciężko mi ocenić. 
Na ten stanik nawet bym się skusiła ale nie moje kolory chyba, no i troszkę cena, nawet ten jeden szafir takie mehmeh.

Czy wy widzicie te cudeńko?
Czy wy widzicie jego cenę? 
Jestem pozytywnie zaskoczona, tanie i bardzo dobrze dopracowane włosy. 
Pomimo, że cena jest za diamenty no to wiadomo, nie każdy sobie może i tak pozwolić na włosy.
Przykre ale prawdziwe, wsm chciałabym aby ceny dla m+ w tym przypadku były tańsze XD.

 

Troszkę, ale tak tylko troszkę zawiodłam się na spódniczkach.
Te szelki no nawet spoko, ale inny kolor byłby mile widziany. 

 
Gatki pasujące chyba do stanika, no spoko.
Jakaś kurteczka nie warta ceny.

  

Dziwne coś co pasuje do stanika i gateczków, podobne było w syrenkowej dostawie za diamenty.
Buty, cudo. Wreszcie coś nowego.
Sukienka okej. 

~Disnow Blacki 

9 komentarzy:

  1. Najlepsze są spódnica, włosy, bluzki i BUTY!!!
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie dostawa jest świetna ��

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar kupić piękne buciki i włosy. Na resztę raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta dostawa. Gdybym mogła kupiłabym wszystko. Co do cen włosów zgadzam się, mogłyby być tańsze chociaż dla m+.

    Jednak mam cichą nadzieję, że pojawią się na momio ciuchy typowo halloweenowe, co prawda wykorzystywane są głównie raz w roku, ale lubię i tak mieć w swojej wirtualnej szafie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna dostawa, kupiłam pare rzeczy c:

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Biere włoski, białą bluzkę i buciki.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma szału, ale zakochałam się w butach, spódnicy i włosach ❤ Fajnie, ze pojawia sie też typowo halloweenowe ubrania c:
    ~Ninka33433

    OdpowiedzUsuń