Menu rozwijane

11 października 2017

Nowe meble!

Witam wszystkich zgromadzonych.
Tutaj wasza Disnow.
Dziś na momio jak co środę czas na nowe meble.
Tym razem ich tematyką jest Halloween.
Moim zdaniem są świetne! 


No ciekawe, cena dla m+ zachęca.
Pomimo, że nie planowałam już zmieniać pokoju no bo po co? Zbyt dużo i tak na niego wydałam już, to planuję kupić jakąś małą charakterystyczną rzecz i ozdobić nią pokój, wiecie tak dla klimatu.

Ten kocioł wygląda jakby był narysowany np w gimpie czy coś. Ale spoko jest.
Ten kominek, super. Jest też wersja dla m+ za dwa szafiry. 
No, lecz ja już mebli nie potrzebuję xD


Ciekawe dyńki, gdybym miała m+ no wsm to była by ta rzecz dla klimatu na okres Halloweenowy. 
Te za diamenty też mi się bardzo podobają, właśnie zastanawiam się czy nie kupić kiedy będę mieć m+. (Wersja m+ za diamenty kosztuje 400 diamentów)


Ścianę i podłogę za diamenty kupię na pewno. 
Nie wiem czy mi się przyda ale warto mieć.
Taak, wiem, że mówiłam, że nie potrzebuję więcej mebli ale wiece, jestem kobietą XD.


Te okno jest super, nie jest nawet takie drogie, a prezentuje się ładnie. 
Drzwi za szafiry też niczego sobie, wersja za m+ bardzo się opłaca bo to jedyne dwa szafiry.


Ten kot jest straszny XD. Ale cena na szczęście już nie hah.
Pajęczynka nawet spoko, lecz cena taka sobie.

A wy czekacie już na nowe ubrania i samo Halloween? 





7 komentarzy:

  1. Jeny już kocham te meble xD
    Rzeczy halloweenowe na pewno kupuję, a czarna ściana to mój must have :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naj pajeczyna^^
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Halloween, kocham te meble. Moją miłością jest pajęczyna, koteł i okna. Kupię na pewno :3

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad kupnem podłogi lub ściany. Mam raczej pusty pokój, ale nie przeszkadza mi to

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię ścianę i podłogę.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń