Menu rozwijane

01 października 2017

• Czytelnik miesiąca -Wrzesień •


Cześć, nadszedł wreszcie czas na ogłoszenie wyników czytelnika miesiąca. Mimo, że we wrześniu nie było za dużo postów (bo tylko 47) to udało Wam się uzbierać naprawdę dużo punktów! Liczenie odbyło się tak jak wcześniej. 

Komentarze osób najbliżej zwycięzcy:
Pejpier kskdksksksdksdkkkdksk (21)

armaria63 kkkdkkkskskskskskkkksksd (24)

Nula2205 kkkkkkkkkkkkkksdkskskkkskskskkskskskskskkkskkskskskskksksksksksksksksksks (73)

Sweet108 kkkkkskskkskkkskkskskkskskskkkskkskskskskskkkskskskskskskkskskskskskskksksks (76)


Komentarze zwycięzcy:
kkskskkdkkskskskkskskksksksksdkskskkksksksksksksksksdkkskskskkdksdksksksdkskskskskk (83)


Czytelnikiem miesiąca zostaje...


Gratulacje!

15 komentarzy:

  1. Mam pytanie, w jaki sposób można wygrać? Chodzi mi o to, że poprostu komentując czy jak? xD

    ~lawendsa

    OdpowiedzUsuń
  2. [Zawał + szczęście]
    Baaaaaaaardzo się cieszę i brakuje mi słów ^^

    ~Yookine
    aka Weeaboo

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Wygrana Ci się należała c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że moje komentarze będą brane pod uwagę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki :P

    ~Sophie 16

    OdpowiedzUsuń
  6. O nawet ja się pojawilam na chwilę ♡
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń