Menu rozwijane

13 października 2017

Przyszły prezent za M+

W przyszłym tygodniu za zakup M+ otrzymamy soczewki, w wyjątkowo Halloweenowym nastroju.

Zakładam, że mają na celu imitować pajęczyny. Pomysł ciekawy, wykonanie równie dobre. Osobiście bardzo mi się podobają, można je nosić na zmianę z soczewkami w czaszki. Jak ten czas szybko leci... Jeszcze trochę, a na Momio zaczną pojawiać się czapki Świętego Mikołaja. A tak przy okazji: Ktoś jeszcze świętuje dziś Dzień Nauczyciela? Nas w ramach świętowania wypuszczają do domu już po piątej lekcji. Dajcie znać, czy macie jakieś apele, czy coś w tym stylu.

Podobają się wam soczewki?
Do jakiej stylizacji najchętniej byście je ubrali?

11 komentarzy:

  1. U mnie jest akademia z tej okazji w której moja klasa (6) bierze udział mimo, że cała klasa błagała żeby dać wierszyki 4 klasie ;-; i ślubowanie pierwszoklasistów.

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej szkole dziś lekcje są skrócone, lekcje na 40 a przerwy na 5. Zazwyczaj w piątki kończę lekcje o 15:20, ale dzsiaj z okazji dnia nauczyciela o 13 :D

    W poniedziałek mamy za to akademię i wszyscy mamy być na galowo

    OdpowiedzUsuń
  3. My w środę mieliśmy apel.
    U nas nigdy nie skracają lekcji :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są ^^
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładne te soczewki. Ja dziś miałam apel na polskim i 45 minut musiałam stać razem z całą klasą

    OdpowiedzUsuń
  6. Nwm czm, soczewki mi się w ogóle nie podobają. ;/ Miałam akademię na polski, a miała być jeszcze na następnej lekcji ;-; Wsm, to akademia była spoczi c;

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  7. Radiowęzeł, wieczorek poetycki i świeżaki na przerwach.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogło być lepiej :/ Jak dla mnie takie sooobie

    OdpowiedzUsuń