Menu rozwijane

13 października 2017

Taki tam post powitalny.


Choć nie bardzo to lubię, to postanowiłam napisać ten post, bo pewnie nie wszyscy mnie znają.
Mam na imię Zuzia, mam kota na punkcie kotów, oraz jestem miłośniczką fantastyki.
Niektórzy mogą mnie kojarzyć z mrsmomio.blogspot.com 

W momio gram już równo rok. Dziś jest moja "rocznica".
W piątek trzynastego, heh 
Będę starała się pisać posty regularnie, pewnie będą tu moje serie z poprzedniego bloga.
Jako iż moja nazwa jest dość nietypowa i niektórym ciężko ją skrócić, możecie do mnie mówić Zal, albo po prostu Zuzia c;
Nie wiem za bardzo o czym pisać, początki zawsze są trudne 

Mam nadzieję, że mnie polubicie i że zostanę tu na dłużej.
No to.. Do napisania.

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego!!
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego Zuziu! Życzę Ci weny, chęci oraz ochoty na start tej ciężkiej "pracy"
    ~Nula2205 (podpisuję się bo jeszcze mnie nie znasz xD(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę Cieboe z mrs.momio, podoba mi się ogólnie twój styl pisania oraz kreatywność :D

    Wszystkiego najlepszego oraz powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę cię, powodzenia! Na pewno będziesz jedną z moich ulubionych redaktorek na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzonka c;

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobały mi się twoje posty na mrsmomio i czekam na twoje pomysły na tym blogu! Najlepszego!
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Wedlug mnie caly urok psuja te obrazki "koniciuwa" i milion emotikon. Mimo to na mrsmomio lubilam twoje posty, wiec fajnie ze tu zawitalas. (';

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, miałam jej to samo powiedzieć XD DZIĘKI! XD

      Usuń
    2. Okeej XD Zawsze na początku mi gorzej, Chciałam się nawet spytać, czy to usunąć XD

      Usuń