Menu rozwijane

30 października 2017

Świetna oferta Tikiego! (2/3)

Hejhej.
Dzisiaj to drugi dzień tej niesamowitej i bardzo opłacalnej oferty od Tikiego!
Żartuję.


/ / / / / / / / / / / /
 Wyglądają jak zwykłe czarne soczewki, której były dawniej w paczkach, tylko dodano do nich czerwone źrenicę. 

Gdyby maska nie miała tych zębów z chęcią kupiłabym tą paczkę.
Chciałabym aby była zwykła, w jednym kolorze.

Wydaje mi się, że to jest krzywe.
Nie robi wielkiego wrażenia, ale podoba mi się.

Podobają wam się?
Kupicie paczkę?

5 komentarzy:

  1. Te 3 rzeczy nie są tak fascynujące. Nudne, zwykłe o przerobki.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę ten strój. Chcę się przebrać za Kena Kanekiego. I tak nie mogę kupić paczki. I tak już umarłam od środka

    OdpowiedzUsuń
  3. Meh, spodziewałam się, że to kupię ale jakoś tak... no nie. :/

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynie co mi się podoba z tej paczki to soczewki, reszta mi się nie podoba. Chciałbym kupić paczkę dla tych oczek, ale jednak 11,07 wydawać za każdym razem na paczkę, to jednak trochę za dużo jak dla mnie xdd

    OdpowiedzUsuń