Menu rozwijane

26 października 2017

Nowy prezent za paczki!

Witam!

Nietoperek niestety był z nami tylko na jeden dzień, więc dziś mamy nowy prezent na paczki.
Są to włosy! No i jakaś opaska... Rzeczy zostaną z nami do soboty

 
Damska wersja włosów nie za bardzo mi się podoba niby ładne, ale jakieś takie za płaskie...
Wiem, że to dziwnie brzmi.
Męska fryzury przypadła mi do gustu.


Opaska też nie jest wybitna, ale może być ciekawym dodatkiem.
Choć te pająki trochę mnie odstraszają.

Podobają wam się włosy?
Kupicie tą paczkę?

11 komentarzy:

  1. Witam^^ Pisałam z konta AmCrazzy , jak możę to ją przecztaj.. Jak możesz to napisz tu lub w grze... Dzięki! Chciałam spytać czy jest możliwość... zmiany nazwy na Momio. Opiszę Ci moją historię... Któregoś dnia u koleżanek założyłyśmy to właśnie konto.. (nie mam z nimi kontaktu) miały być żarty, pomagając sobie w levelu. Tak wchodziłam na to konto pomagając koleżankom. Miałam już wysoki level i zaczęłam żałować nazwy... (długa historia...) Jak widać nadal jestem na tym koncie. Chciałabym mieć nazwę wegetkaee Z góry dzięki! ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź jest taka: Nie wiem. Raczej nie da się zmienić nazwy, ale może...

      Usuń
    2. Myślę, że jest tak samo jak na msp, czyli po prostu nie ma takiej możliwości. Niby FoxeyPhotos miała zmienioną nazwę, ale to była wyjątkowa sytuacja. Możesz spróbować wysłać maila do supportu momio i uzasadnić dlaczego chcesz zmienić nazwę. Jednakże nie daję pełnej gwarancji, że na pewno administracja pozwoli tobie zmienić nazwę, Myślę, że takie maile momio może otrzymywać każdego dnia i jak na razie chyba nikomu się to jeszcze nie udało.

      Usuń
  2. Przepraszam za błędy!

    OdpowiedzUsuń
  3. czytelnik miesiąca zaczyna się od 1 listopada ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już od 1 listopada możesz się starać o tytuł czytelnika miesiąca ;)

      Usuń
  4. Czyli nie tylko ja nienawidzę 'płaskich' włosów :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Były by całkiem ładne, no ale niestety z jakąś czapką czy opaską nie wygląda to za dobrze
    ps. jest nowa kolekcja ;D
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam że te włosy są płaskie. Ta opaska z pająkami nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszku płaskie, ale kolor piękny.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń