Menu rozwijane

06 lipca 2017

Szał ciał- momiowe poradniki

Cześć!
Tu Dis.
Dzisiaj przyszedł czas na poradnik jak szybko wbić poziom.
Zaczynajmy!


Prezent za momo

Ta opcja jest bardzo dobra. A chodzi w niej o to, że szukamy osoby, która wymienia się momo za prezent. Ta metoda jest "droga" ale działa i pomaga. Polecam użytkowniczkę karmeleeeq. Jest uczciwa i daje spoko ilość momo. 

Momio plus

Tutaj trochę wykluczę mój wcześniejszy post. Mając momio+ przed 75 lvl jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Punkty lecą x2 więc bardzo szybko możemy zdobyć upragniony lvl. Ale bez momio+ też da się żyć i wbijać szybko levele, po prostu tak jest łatwiej. 

Multikonta dobre na wszystko

Jeśli mamy multikonto możemy z niego dawać sobie momo. Wystarczy się zalogować z telefonu, drugiego komputera lub chociaż na pare minut zalogować się i dawać sobie regularnie momo.
Wbijając tam levele zarabiamy na prezenty oraz mamy coraz więcej momo do dana sobie na główne konto. 

Przyjaciele i inni

Przyjaciele zawsze ci pomogą jeśli ich o to poprosisz. Serio. Wystarczy poprosić. 
Czasami wystarczy napisać komuś wiadomość typu "Hej :D mogłabym jakieś twoje zbędne momo, brakuje mi jeszcze trochę do lvl'a". 
Pisanie postów z hasztagiem #Pomoc lub #momo też jest dobrym rozwiązaniem. 

To tyle na dziś. Myślę, że chociaż trochę pomogłam...
Jeśli akurat tobie nie przyda się ten poradnik pamiętaj o innych osobach.
A w następnej części będzie to co wy chcecie, skoro niektórym wcześniejszy poradnik się nie przydał ;) 
Zapraszam, piszcie swoje pomysły.

~Disnow Blacki 



5 komentarzy:

  1. Fajny poradnik C: Za następne pięć leveli mi się nie przyda, ale trudno.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny poradnik :D Na pewno z niego skorzystam. I mam pomysł na następny. ,,Typy oszustwa" a będzie w nim chodzić o to, że mówisz jakie na Momio są oszustwa typu M+ za darmo. Jeśli będzie taki post proszę o napisanie mnie w nim czyli np. Pomysł Popi lub coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Już z tego dawno korzystałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, przydatny bardzo w przeciwieństwie do tamtego. Nie mam pomysłu na następną część, lecz mam nadzieję że seria zostanie z nami na dłużej. (W przeciwieństwie do jak NIE grać w momio, była fajna, ale znikła)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze jeśli ktoś poprosi mnie o momochi i mam je naładowane to wysyłam ;) Możecie zapraszać.
    Pozdrowienia z koloni we Władysławowie.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń