Menu rozwijane

27 lipca 2017

Flaming

Z góry przepraszam, że post tak późno...
Małe wyjeśnienia i informacje:
Wczoraj o godzinie 19 wsiadłam do autobusu i pojechałam do Ustki. 
(Piękna miejscowość, muszę przyznać)
Jechałam 12 godzin, na miejscu byłam o 7 rano, dzisiaj. Pokój w hotelu dostałam dopiero o 14, więc 7 godzin zwiedzałam miasto itd. Dopiero teraz zasiadłem w recepcji (tylko tu jest internet) i piszę posta. 
Nie wiem jak będzie teraz z regularnością - w każdym razie wracam w niedzielę.
Z góry przepraszam za wszelkie literówki - znów piszę z komórki.

A teraz paczka.

Dzisiaj w paczce pojawił się flaming. Troszkę przeszkadza mi ten brokat. Mimo wszystko animo jest ładne, bardzo wakacyjne. Myślę, że mogliśmy się go spodziewa, chociażby po prezentach. 

Podoba wam się animo?

4 komentarze:

  1. super ten flaming ♥ na dunskim momio jest nowa (sliczna) dostawa
    ~ grzelek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo tego, że nie lubię posiadania animo to zamierzam kupić paczkę
    ~CrazyZuza *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm? Nie za bardzo mi się podoba :/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ok, jeden z ładniejszych animo

    OdpowiedzUsuń