Menu rozwijane

28 lipca 2017

Nowa dostawa!- wersja damska

Cześć!
Tu Dis.
Dzisiaj do sklepu weszła nowa dostawa!
Jest ona wyczekiwanym Most Wanted!
A oto ubrania:


Przepraszam, że jest "kupione" ale już w sylwestra ją kupiłam.
Chyba skuszę się na niebieską wersję, a nad sukienką za szafiry się zastanowię ale raczej nie.


Tutaj koszulki z Harrego Pottera, które już prawie wszystkie mam. Nie wiem czemu pokazuje, że ich nie mam ale nie wnikam. A koszulkę w jednorożca nie kojarzę, oczywiście ją kupię.


Tutaj kolejny wariant bluzki z jednorożcem, jeszcze zobaczę, który kolor kupię.
Koszulka z prezentów w innym kolorze bardzo mi się podoba, lecz nie skuszę się.
Następnie koszulka za trzy szafiry. Jest okej ale podziękuję. No i jakiś brzydszy wariant koszulki z HP.

 

Bardzo lubię tą spódniczkę. Pomimo średniego koloru kupię ją.
Następnie coś co moim zdaniem jest takim idiotyzmem trochę...
Spodnie z paczki, ah...


Oh, buty z paczki, jak świetnie...
Cieszę się, że nie kupiłam paczki. Serio.


Wreszcie nie będzie płaczu o filtr pieska... haha żart. Znając życie będzie.
Ja Janusz Dis, który nie używa snapa miałam go już bardzo dawno i nie nosiłam go ani razu.
Kocham te wianki! A kapelusz ahh już jest mój.


Tutaj drugi wariant kolorystyczny kapelusza. Chyba się nie skuszę.
O, znowu strój z paczki. Jak świetnie... cała paczka w sklepie chyba hah.

 


Szczerze nie podobają mi się jakoś mega ale je kupię. Szkoda, że tylko jedne włosy ale zawsze coś.
Przepraszam, że dopiero teraz dodaję ss tych za diamenty ale ich nie zauważyłam XD
No jak widać mam już je wszystkie.

 

Fani HP bardzo się cieszą moim zdaniem z tej części dostawy. Bardzo dużo osób prosiło aby przywrócili trochę rzeczy z HP. Wasze prośby zostały wysłuchane :D


Drogoo. Na szczęście już to mam za diaxy.


Cryyy. Wiem, że wiele osób chciało ten tęczowy makijaż ale i tak płacze ok.
Eh przynajmniej kupię inną wersję kolorystyczną.
A tutaj chyba nie będzie zdziwienia jak dodam, że mejkap za dwa szafiry był w paczce.


Wreszcie będę mieć te środkowe okulary. Bardzo je chciałam bo akurat ich nie udało mi się kupić.


Fajnie, że są soczewki, a z drugiej strony taki żalix bo te soczewki były za cztery szafiry w prezach.
Nie wiem czy kupię zieloną wersję bo niebieską już na szczęście mam.


Jakieś tam szaliki. 
Pozdrawiam Julię. 


W sumie z grupą Ziomeczk podejrzewaliśmy MW.
Moim zdaniem jest bardzo dopracowana dostawa. Szkoda, że dodali rzeczy z paczki.
Hmm.. teraz nie starczy mi już na animo haha.


~Disnow Blacki 

14 komentarzy:

  1. Ja też myślałam, że ta dostawa będzie związana z MW :).
    Kupiłam:
    - pieska
    - włosy (jest 5 fryzur w dostawie)
    - soczewki *^*
    Kupię jeszcze:
    - sukienkę
    - bluzkę z jednorożcem
    - (może) buty
    - wianek
    - (może) kapelusz
    - Jakiś makijaż
    - okulary
    Ocena dostawy: 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą dostawę!!<3 tak piszczałam z radości, że dali rzeczy o których nie mam, teraz mnie gardło boli XD mój portfel ucierpiał [*] ps. Dodali włosy z świątecznej dostawy (kok z rozpuszczonym)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten strój TOP jest w innej wersji kolorystycznej, brzydszej. Moje oczy krwawiły i płakały, jak widziałam ile rzeczy jest za szafiry. Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się z faktu, że dodano Most Wanted w sklepie. :D
    Napewno kupię wianek oraz kapelusz.

    Z drugiej strony jest mi trochę przykro, ponieważ dodano sporo rzeczy, które nie są stosunkowo stare i myślę, że większość graczy je posiada. Jedyną rzeczą wartą uwagi jest bluza z jednorozecem z 2014. Szkoda, że w Most Wanted rzadko pojawiają się rzeczy sprzed polskiego momio, które są naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem jednego; dlaczego niebieskie soczewki za szafiry są jednocześnie dla osób z momio plus. Rozumiem taką sytuację gdyby były one za diamenty. Załóżmy się, że ktoś ma sporo szafirów, ale skończyło mu się momio plus. Taka osoba myślę, że chciałaby kupić sobie takie niebieskie soczewki, bo są za szafiry, które kupiła wcześniej, ale nie kupi bo są jednocześnie za momio plus. Naprawdę nie rozumiem takiej głupiej decyzji z strony administracji, taka sytuacja nie powinna się w przyszłości powtarzać, bo jest spore grono osób, którzy kupują włączanie szafiry, bo mogą uznać, że momio plus jest im nie potrzebne. Naprawdę bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  6. SOCZEWKI ANIMIE TENCZOWY MAKIJAZ
    AAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWW OMGGOGMGOGOGMGGKGOGGMGGGGGGGGGGGGG

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam sukienkę za diament, czerwony wianek i tęczowy mejkap. Trochę głupio, że soczewki za szafiry są dla osób z m+. Zastanawiam się jeszcze nad cieniami za 280.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdymyśmy się dowiedziało tydzień wcześniej, miałabym kasę na pół sklepu...teraz nie mam nawet 50 diamentów. Ale i tak kupię włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ee a bo ja wiem czy to takie ładne kupiłam:
    - oby dwie wersje kolorystyczne tej sukienki (w sylwestra kupiłam tylko tą zieloną, której teraz nie dodali bo mi się bardziej podobała)
    - oby dwie bluzki z jednorożcem (nie lubie ich ale platz lubi więc kupiłam)
    - spódniczke
    - czarne buty
    - oby dwie wersje kolorystyczne wianków
    - dwie wersje kolorystyczne kapeluszy
    - brązową różdżke
    - drugą wersje tęczowego makijażu (tą za momio plus miałam przed tą dostawą, ale ta wersja co teraz dodali jest o niebo lepsza)
    - ten makijaż bez momio plus za 280 diamentów
    - ten makijaż za 2 szafiry bo jest przeprzecudny
    - wszystkie wersje kolorystyczne okularów bo podczas dostawy z harrego pottera poprzedniej nie było mnie stać bo kosztowały 100
    - oby dwie wersje kolorystyczne soczewek (trochę żałuje że kupiłam tą zieloną)
    - szalik hufflepuffu (mój dom polecam)

    ocena dostawy to tak 6/10 no /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam w poprzedniej cenie okularów dopisać zera, kosztowały 1000 a nie 100

      Usuń
  10. Boże twenty one pilots płacze mega *^* oczywiście kupiłam wszystko z TOPu bo paczki nie kupywałam ale serio się cieszeeee!!!

    Mój portfel ucierpiał na tym ms serio ;-; z 40 szaf na 19 ;-; z 15k diax na 9k ;-;

    OdpowiedzUsuń