Menu rozwijane

14 lipca 2017

Dostawa - Wersja damska

Moje pierwsze słowie o nowej dostawie?
JEST
CUDOWNA!
Jedna z najpiękniejszych w ostatnim czasie.


Sukienka jest bardzo ładna i rozważam jej zakup. Coś czuję, że moje konto niewiarygodnie ucierpi po dzisiejszych zakupach. Drugi strój jest ładny, ale bez rewelacji.

Ładne proste bluzy, których mi brakowało. Jeszcze nie wiem, który kolor wybiorę, ale jedna z pewnością może czekać na miejsce w mojej szafie.

Kocham koszule w kratę, ale raczej te czerwone, niebieskie lub czarno-białe. Możliwe, że kupię wersje bez M+ - ma ciekawsze kolory.

Spódnice są przeurocze i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Nawet jeśli będę skazana na oglądanie reklam przez 7 dni, nędq moje i tyle.

Buty nie powalają, ale pasują do reszty. Ciekawy dodatek, jeszcze się zastanowię.

Kwintesencja piękna i mój ulubiony przedmiot w dostawie. Bardzo kojarzy mi się z pewnym editem Jukiego. Rogi i wianki to jedno z najlepszych połączeń kiedykolwiek.

Znów wielka rozterka nad blondem, a brązowym. Możecie dać mi znać, które podobają sie wam bardziej, z pewnością mi to pomoże.

Tutaj kilka mniej ładnych rzeczy, ale przy powyższych cudeńkach nie wpływa to na moją ocenę dostawy. Skrzydła są ok, rajstopy troszkę przesadzone.

A na koniec takie... Kurtki? Urocze, znów wolę wersję bez M+. Może Momio próbuje wynagrodzić nam droższe meble?

Jesteście równie zachwyceni dostawą?
Co zakupiliście?

12 komentarzy:

  1. Czy tylko mi się wydaje, że na włosach jest śnieg? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą dostawę ♥ Wersja blond włosów mi się bardziej podoba :) Jeszcze kilka rzeczy i mebli, które chcę kupić *puk puk bankructwo puka* Kocham również ten wianek.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana w dostawie pojawilo sie sporo nowych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam już tą fioletową (czy tam granatową) bluzę, wygląda super :) Jeżeli chodzi o włosy to mi się bardziej podobają te blond :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam sobie Włosy blond. Z tej kolekcji kupiłam sobie również fioletową sukienkę i te rogi w wianku. ;3 Wydałam na to 12 szafirów. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że dostawa jest piękna �� Na taki wianek z jelenimi rogami czekałam parę miesięcy i wreszcie! Co do włosów to te blond są najładniejsze.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wianek jest ładny (kropka)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecna kolekcja jest przepiękna, zakochałam się <3 Moje konto teraz jest bidne, ale było warto.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja super! Kupiłam bluzę i koszulę, wersje bez m+. Chciałam kupić wianek, ale mnie nie stać :'))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś prosiłam o podobne kabaretki :)
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  11. A recenzji męskiej kolekcji to nikt się już nie podejmie? Zawodzicie mnie znowu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie włosy są najmniej ładne, według mnie wręcz okropne

    OdpowiedzUsuń