Menu rozwijane

26 lipca 2017

Króliczki w sklepie- tanie zakupy

Cześć!
Tu Dis.
"Powracam", niestety nie na długo. Już 29 lipca jadę na 10 dni nad morze. Postaram się zrobić dla was jakieś posty na zapas. 
A teraz przechodzimy do posta!

Spodnie


Tutaj mamy takie spodnie ala taki trochę "typowy Seba". Najładniejsze są te białe, lecz ja pokazuję wam wszystkie abyście wiedzieli jakie są kolory. Nie są drogie, a białe mogą się serio przydać. 

Buty


Są na samym początku sklepu, a nigdy na nie nie zwracałam uwagę. Dopiero teraz zobaczyłam, że nie są takie złe. Drogie nie są, a przydadzą się do wielu wakacyjnych look'ów. 

Koszulki


Tutaj mamy bardzo tanie i proste koszulki. Skradły od razu moje serce. Myślę, że każdemu się kiedyś przydadzą. 

Włosy


Tutaj mamy włoski z wygolonymi bokami. Bardzo ładne i schludne. Ich cena nie jest duża więc każdy może je mieć. Na pewno kupię je na moim męskim koncie. 



~Disnow Blacki

5 komentarzy:

  1. Kupię włosy i koszulki.
    Miłych wakacji xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone buty są dla mnie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmyślę zakup spodni. Te buty nie są dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodnie są damskie? ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli się nie mylę to kiedyś kupiłam już te buty. Nad spodniami myślałam już kiedyś lecz ich nie zakupiłam. Może w końcu się zdecyduje.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń