Menu rozwijane

31 lipca 2017

Paczka

Uff, wróciłam do domu i mogę zabrać się porządnie za posty. 
Z góry dziękuję wszystkim osóbkom, które przez te kilka dni zagadywały i pytały się mnie jak mi mijają wakację,  postaram się wszystkim poodpisywać, troszkę mam zaległości.. :)

A teraz czas na paczkę. 
Oto fryzury, które się w niej pojawiły:

Edit z naszymi ukochanymi, tęczowymi włosami, które wcale nikomu jeszcze nie zbrzydły. Zacznijmy od pozytywów: męska fryzura jest całkiem w porządku, nie mam się do czego przyczepić. Niestety, wersja dla dziewczyn nie przypadła mi do gustu, wygląda jakoś tak nienaturalnie i nie mogę patrzeć już na tą tęczę...

Podoba wam się fryzura?
Czyj i jaki Edit widzielibyście w paczce?

16 komentarzy:

  1. Eh, tak długo czekelam ma włosy w paczce, spodziewałam sie czegoś Lepszego, ale nie są aż tak złe jak się wydaje, ale jednak nie kupie paczki dla tych włosów.
    ~ Julia 32

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJKAAAAAAA111111111111 CZRMU TE WLOSY SOM BRZYTKIE????????????

    OdpowiedzUsuń
  3. Wie ktoś czemu w sklepie sa wlosy z wczorajszej paczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do paczki to na momio wygląda dosyć fajnie. To moja pierwsza która kupiłem i nie wiem czy tak jest zawsze ale zamiast dostać 16 szafirow dostałem 32 bo mi się podwoilo super nie?

      Usuń
    2. Też tak miałam, czasem momio ma takie błędy, aczkolwiek zdarzają się rzadko.
      -Pejpier

      Usuń
    3. Niestety już mi cofnęli. ):

      Usuń
  4. Co to jest?! Moja ocena to 2/10 ;_;.

    OdpowiedzUsuń
  5. TO JEST OKROPNEXXXXXDDD /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie trzyma się kupy. Już lepszy byłby sam kok. Już same te rozpuszczone włosy nie podobają mi się, te są okropne ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. czy tylko ja nie mogę zalogować się na momio? :c

      Usuń
  7. Włosy damskie by były spoko, gdyby nie te pasemka, bo one tylko psują fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  8. Kok jest ładny, ale te rozpuszczone tęczowe włosy to psuja

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta damska i meska fryzura jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie nie i jeszcze raz nie! Fryzura damska jest poprostu brzytka. Pozatym, te tęczowe włosy... Nie.
    ~Lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń