Menu rozwijane

01 lipca 2017

Króliczki w sklepie- Tanie zakupy

Cześć!
Tu Dis.
Dzisiaj mam dla was nową wakacyjną serię.
Będzie ona o tym, że w sklepie też można znaleźć bardzo fajne i tanie rzeczy, które powinien mieć każdy momiowicz. 
A więc zaczynamy!

Buty


*Specjalnie pokazałam, że mam kupione te buty*
Są to buty na platformie. Ich cena jest bardzo mała. Wystarczy obejrzeć ze dwie reklamy i już mamy jedną parę. Najbardziej przydają się białe, lecz te kolorowe również noszę. 


Tutaj mamy przepiękne buty dla facetów. Ich cena jest trochę wyższa niż u dziewczyn ale myślę, że i tak nie jest za wysoka. Te pierwsze buty, które mam "kupione" można jak dobrze myślę wybrać przy starcie. Najbardziej podoba mi się wariant z białymi butami. 

Spodnie


Tutaj mamy krótkie, męskie spodenki. Mają one bardzo ładne kolory. Będą one pasować do wielu look'ów. Są też bardzo tanie więc nie będzie problemu z ich kupnem. 


Zauważyłam, że te spodnie są mało doceniane. Nie wiem w sumie czemu skoro są naprawdę ładne i tanie. Czarne i niebieskie na pewno będą pasować do look'ów, a różowe do bardziej "szalonych" lub wakacyjnych. Cena jest trochę większa od tych męskich, lecz nie jest za wysoka. 


Na sam początek dałam mało tych "perełek" bo nie wiem czy ta seria wam się spodoba. Nie miałoby to sensu abym się męczyła robiąc długi post skoro wam by ta seria nie przypadła do gustu. 
Więc jeśli się podoba proszę o komentarz :D

~Disnow Blacki 

8 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post. Widać, że się znasz na modzie. Naśladujmy Dis!!!

    Ps. Miłych wakacji wam życzę ♥
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są życiem <33 Bardzo fajny pomysł na serię i czekam na więcej.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tego nie mam xD. Chyba kupię białe buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. super seria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nick to wiki 1590

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie pary butów na platformie na momio, i na razie mi wystarczy (hah stosuję zasadę oszczędzania), spodenki też mam trochę (z lata 2016)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat mam dość długo te buty na platformie i mi pasują do wielu look ów
    Spodenek nie mam , aczkolwiek są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń