Menu rozwijane

21 lipca 2017

Dostawa - wersja męska - Gość Specjalny!

Juki miał robić post o wersji męskiej, ale nie zrobił, za to Peni zgodziła się na napisanie komentarza do dostawy, co jest czymś nowym. Z góry serdecznie jej dziękuję. Napiszcie mi czy takie występy gościnne się wam podobają. Jeśli dobrze je przyjmiecie, możemy pomyśleć o czymś takim w przyszłości.


Hejka! Tutaj Peni. Dziś gościnnie napisze posta, ponieważ Juki nie ma dostępu do konta. A więc nie przedłużając, przejdźmy do dostawy.
Zakochałam się w bluzie, koszulki też są bardzo ładne, nie różnią się tymi od dziewczyn (poza tym, że dziewczyny mają crop top'y)
Spodnie z wyciętymi sercami na kolanach są mega urocze, jak na 'ciemną' dostawę. Te kremowo - szare niezbyt mi się podobają.
Buty jak buty - szału nie ma.
Ciekawy pomysł z tą opaską z oczu.
Włosy mi się kompletnie nie podobają. Uważam, że są okropne, no ale co kto lubi.
Torebka jest dość przyzwoita.
Sukienka jest awawaw. Strasznie mi się podoba.
Choker całkiem fajny.
Piegi są w porządku. Chyba teraz mają szał na piegi XD

Piercing jest spoko. Cieszę się, że go dali, dawno nie było piercingu. Ogólna ocena dostawy - 8/10 Podoba wam się dostawa? Trafiła w wasze klimaty czy raczej nie? Podzielcie się w komentarzach. A tymczasem ja już się z wami żegnam. Do (nie)zobaczenia!

Jeszcze raz dziękuję Peni - koniecznie napiszcie jej coś miłego w komentarzu, za to poświęcenie. :)

3 komentarze: