Menu rozwijane

03 lipca 2017

Szał ciał- momiowe poradniki

Cześć!
Tu Dis.
Cieszy mnie, że miło przyjęliście nową serię.
Więc teraz nadszedł czas jak oszczędzić nasze prawdziwe pieniądze, nie wydając ich na piksele. 
Zaczynamy!

Jak oszczędzić prawdziwe pieniądze, nie wydając ich na momio?

Piksele
Musimy byś realistami. Czy te 11 złoty jest warte wydania na ładne piksele? 
Coś czego nie możemy zjeść, dotknąć, powąchać ani nic z tych rzeczy. 
Możemy tylko je widzieć. Wzrok jest bardzo ważny ale czy nie lepiej jest kupić jakąś książkę za te 11 złoty lub pójść z przyjaciółmi do kina? *No chyba, że nie masz przyjaciół to idź sam/a* 

Czy to na serio mi się tak podoba?

Te piksele już tak kuszą. Ale czy to co chcemy kupić na prawdę nam się podoba? Czy to wgl. nam się przyda. Są ładne rzeczy, które cieszą oko, lecz są bezużyteczne. Zastanów się z 5 razy czy ty tego tak pragniesz. 

Ale to tylko dwa złote

Te "tylko dwa złote" bardzo kusi, bo tanio i się opłaca. No nie wiem czy się tak opłaca.
Jeśli kupimy więcej razy za te dwa złote wyjdzie, że przepłaciliśmy. My tego tak nie odczuwamy ale załoga momio już poczują pieniądz haha.
"Oni czują we mnie pieniądz, wystroili się jak piękna fryzura w momio plus..." itd. 

Dostawa, a ja jestem spłukany/a

Paczki lub momio plus kupujemy najczęściej dla ubrań/animo itp. oraz dla wirtualnych pieniążków. 
Chcemy iść na łatwiznę. Nie lepiej obejrzeć pare tych reklam, "pogłaskać" birmo lub zagrać w tą grę z jajek? Jeśli trochę pomyślicie sami zbierzecie tyle diamentów ile byście kupili w paczce. 
Z szafirami jest już ciężej. Coraz więcej za szafiry i momio plus. Ale nie musimy kupować tych włosów co dostawę. Jak tych akurat nie kupisz nic ci się nie stanie, a portfel będzie z ciebie dumny. 


Jak tam? Jaka jest u was pogoda? 
U mnie słoneczko. To też chyba sprzyja temu, że chce pisać mi się posty haha. 
Jak podobał wam się post? Widzieliście wcześniejszy? 
Następny post byłby o tym jak szybko wbić poziom. 
Jeśli macie jakiś problem z czymś lub chcecie nauczyć robić się coś szybciej albo lepiej piszcie w komentarzu swoje propozycje, a ja postaram się oczywiście napisać posta. 


~Disnow Blacki 

9 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne, ja dosyć często kupowałam momio +, ale Teraz postaram się tego nie robić.Nie mogę się docZekać następnego postu z Tej serii. :)
    ~pieseczek02

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKA seria ♥ Koffam ;*
    ~ ludmi0899

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupowałam paczek i m+. Ten post nie był mi potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nigdy nie kupiłam tych "pięknych wirtualnych pikseli". Jeden raz miałam m+ na momio, ponieważ dostałam go od koleżanki. Drugi raz moja inna koleżanka kupiła mi PSC, więc postanowiłam wydać to na msp, bo te pieniądze muszą zostać internetowe . Teraz, gdy VIP na msp mi się kończy zauważyłam, że nie warto. W ciągu gry jako zwykły użytkownik jesteśmy smutny, bo przecież Ci "lepsi" użytkownicy mają dużo więcej możliwości. Jestem teraz takim użytkownikiem i z tego co zauważyłam wcale nie jest tych opcji tak dużo. Lepiej się zawsze 2x zastanowić czy te piksele naprawdę są takie piękne.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post :) Osobiście raczej jestem oszczędna, ale czasami zdarza mi się zaszaleć.

    ~LoveQA

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post C: Wiele rzeczy mnie kusi w tej grze lecz kupię je dopiero kiedy będzie warto.
    ~armria63

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam momio+ 1 raz a drugi raz dostałam od iBFF której wcześniej nie znałam xD.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne ale wszystko za hajsik polecam i tak 😘
    ~Liama90

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny post! Bardzo użyteczne treści zawarte w tym stronie. Doceniam Twoją pracę w pisanie tak dobrych postów. Chciałbym także zaprosić przejrzenie mojego strony internetowej, gdzie także znajdziecie ciekawe wskazówki dotyczące stylu. Serdecznie zapraszam na stronę mój blog. Wesołego odbioru!

    OdpowiedzUsuń