Menu rozwijane

12 lipca 2017

Jak NIE grać w Momio? < Reaktywacja i duuużo informacji!

Siema
Elo
320

Wakacje to duuużo wolnego czasu, więc troszkę z nudów uznałam, że możemy reaktywować serię, która jakby nie patrzeć nigdy się nie skończyła, ale miała nieco przerwy. Mam nadzieję, że miło powitacie Wiesia, znów na naszym blogu :)

***
A teraz czas na ogłoszenie!
Aby seria trwała dużej potrzebuję waszej pomocy!
Ja będę miała więcej inspiracji, a wy kolejnych postów z tej serii 
ORAZ sporo szans na pojawienie się w niej. Mam dla was 3 propozycje na przyczynienie się na rzecz Wiesia.
*Jeśli skorzystacie z każdej, będzie mi bardzo miło*

1. Od dzisiaj Wiesiu ( czyli WiesiuOMGSWAG11 ) 
przyjmuje wszystkich do znajomych. Możecie z nim pisać, zadawać pytania, ale pamiętajcie, że co śmieszniejsze części mogą pojawić się w poście. Oczywiście Wiesiu za każdym razem będzie się pytał, czy może to opublikować.

2. #Wieśkonators < Tutaj możecie zamieszczać swoje propozycje na kolejne części, 
jakieś fanarty, wierszyki, memy - cokolwiek przyjdzie wam do głowy!
Najlepsze z nich pojawią się w serii.

3. Kiedy już Wiesiu przyjmie was do znajomych możecie poprosić o dołączenie do grupy 
Wieśkonators!
Zobaczymy jak to będzie funkcjonować, najważniejsze, żeby było miło ^^

***

 Jeśli przeczytałaś/eś cały ten wywód i chcesz pomóc Wieśkowi w swoim komentarzu 
 użyj słowa Wieśkonator 

***

Jeśli grupa i hashtag nie wypalą, to w serii pojawi się jeszcze 5 postów (No, może 6)
Ale mimo wszystko liczę na waszą pomoc i niech na 10 częściach się nie kończy!

***

Dzisiaj było bardziej na poważnie, ale mam nadzieję, że się nie obrazicie :) 
Właściwe Jak NIE grać w Momio pojawi się już w poniedziałek!



4 komentarze:

  1. WIEŚKONATOR
    omgomg będę wieśkonatorem kocham wiesia
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieśkonaors.
    Ten poradnik jest bardzo przydatny, więc chce aby Wiesiu dalej byłby szczęśliwy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieśkonator
    Spektra, nawet nie wiesz jak bardzo czekałam tą serię

    OdpowiedzUsuń