Menu rozwijane

10 lipca 2017

Nowe prezenty - Wersja damska

Nowe prezenty!
Cóż, są moje ukochane palmy, ale wiecie czego nie ma?
Włosów... Znowu...
Cóż, najwyraźniej Momio uznało, że włosy są już niemodne, a trendem na to lato jest styl na Pazdana.
Pozostaje liczyć na to, że włosy jeszcze się pojawią, jeśli nie dzisiaj to jutro.

Spodnie są ciekawe. Raczej nie w moim guście, ale ciekawe. Natomiast muszę wyrazić rozczarowanie koszulką. Są palmy - jest impreza, ale ten napis Momio jakoś tak wszystko psuje...
Flaming na koszulce "do bicia żony" wrażenia na mnie nie zrobił, natomiast muszę się trochę pozachwycać spódniczką, która niezmiernie mnie oczarowała. Śliczny kolor, śliczny nadruk. Są tutaj jacyś chętni na wymianę?

Koszulka/strój/cokolwiek to jest prezentuje się bardzo ładnie i to w obu wersjach kolorystycznych. Sukienka jest urocza - flamingi i palmy to na ogół dobre połączenie.

Sukienka ma śliczny krój (dlaczego ten rękaw się odczepia?) i należy do ładniejszych ubrań z prezentow. Kurtka za 2 szafiry też przykuwa uwagę.

Okulary kojarzą mi się z tymi ze Snapchata, na których odbijają się zawsze jakieś wieżowce, czy inne krajobrazy. Jak wiecie, nie jestem fanką czapek z daszkiem, ale tą tutaj nie gardzę, jest ciekawa.

Plecak ma dobrą cenę i ładny motyw - poza spódnicą to jedyna rzecz, która mi się marzy. A tło... Jak tło, bez szału. 

Podobają wam się prezenty?
Znajdzie się jakiś chętny na wymianę?

8 komentarzy:

  1. Szkoda ze nie ma wlosow ale poza tym to piekne prezenty PS jak chcesz to ja mpge sie z toba wymienic sdniczka moj nick na momio to Martysiaa

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc w wakację będę chodzić bez włosów *radosna emotka*
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogółem w tych prezentach podobają mi się rzeczy z flamingami. A co do włosów: Ziomeczk dała post o tym, że ich nie będzie w tych prezentach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogolnie to tak dostawe oceniam na 5/10 bo tylko pojedyncze rzeczy mi sie podobaja i tez dlatego ze nie ma wlosow

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogolnie wiem z tego co pisali pomocnicy ze nie ma obowiazku byc wlosow zawsze w prezentach jednak moim zdaniem byly one takim dopelnieniem a prezenty bez nich sa moim zdaniem takie puste :/

    OdpowiedzUsuń