Menu rozwijane

21 lipca 2017

Dostawa - wersja damska

Kolejna cudna dostawa!
Myślałam, że po ostatniej wróżkowej dostawie jeszcze przez długi czas nie doczekamy się czegoś równie ładnego, a tutaj taka miła niespodzianka. Zobaczmy co ciekawego znajdziemy w dostawie!


Sukienki mnie zauroczyły, szczególnie ta za 4 szafiry. Jest niecodzienna, ale wyjątkowo mi się spodobała. Co do pozostałych dwóch sukienek, muszę przyznać, że również są one śliczne. Urzekły mnie te rękawy oraz piękne kokardki.

Koszulka z kosmitami - ostatnio coś takiego mieliśmy na święta. Moim zdaniem biała wersja jest ładniejsza i to właśnie ją zamierzam kupić. Poza tym, uwielbiam tą czarna bluzę i to już druga rzecz za szafiry, którą na 100% zakupię.


Jestem zakochana w czarnych spodniach z tymi ślicznymi dziurami. Fioletowa wersja wygląda gorzej, ale również nie jest zła. Do mniej ładnych rzeczy należą za to spodnie za szafiry. Nie podoba mi się kolor, raczej nie kupię.
Te buty są przepiękne! Od dłuższego czasu marzę o czymś w tym stylu, a teraz są i to w tak świetnej cenie. Nic tylko kupować. To ja oszalałam, czy wam też się tak niezmiernie podobają?

Żeby nie psuć sobie wizerunku tej dostawy wypowiem się szybko.
  Po prostu nie. 
To by było na tyle, dziękuję za uwagę :)

A co do włosów nie jestem wciąż przekonana... Biorąc pod uwagę, że na tą dostawę wydam aż 12 szafirów... Cóż, przemyślę sprawę, ale jestem raczej negatywnie nastawiona.

Och, kolejna śliczna i tania rzecz. Momio, rozpieszczaj nas tak częściej! Jestem zachwycona.
Bardzo ładna ozdoba, na nią również znajdzie się miejsce w mojej szafie. Lubię chokery i inne tego typu rzeczy. Nigdy nie ma ich za wiele.

Dość... Nietypowe piegi. Wersja bez Momio Plus jest 10 razy lepsza. Może kupię, ale nie jesem przekonana.
A na koniec taki tam kolczyk. Przyznam wam się, że jeśli chodzi o piercing to jedyne kolczyki, które mi się podobają to wszelkie do uszu, snake'i oraz septumy. Cóż, te tutaj nie należą do żadnej z tych grup...

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

5 komentarzy:

  1. Dlaczego bluza i czarna sukienka, jedne z najładniejszych rzeczy, muszą być za szafiry? No cóż, ale te buty też są boooskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to biorę ślub z tą dostawą... Ktoś chce mi udzielić ślubu?
    ~Puunia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka przedmiotów kupię na pewno, lecz reszta jest średnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy są średnie, a tak to reszta jest bardzo ładna :D
    ~Pati671

    OdpowiedzUsuń