Menu rozwijane

01 lipca 2017

Szał ciał- momiowe poradniki

Cześć!
Tu Dis.
Dzisiaj zaczynam wakacyjną serię z poradami odnośnie momio. 
Mam na nią pomysł, lecz nie wiem jak z wykonaniem. 
Ale ważne jest to co jest teraz! Więc zaczynamy!

Jak oszczędzić diamenty?

Wiele osób zadaje sobie te pytanie. Najnowsza aktualizacja ogołociła połowę momiowiczów z swojego dobytku. A najnowsze dostawy bolą. Bardzo bolą.
Szafiry wracajcie! Diamenty! Nie bawcie się w chowanego. 
Jak sami wiecie bardzo trudno w tej naszej kochanej grze oszczędzić. Nielicznym się udaje. 
A teraz ja nauczę tego właśnie ciebie. 

Poczekaj

Czas leczy... ceny. Serio. Jeśli poczekasz może znajdzie się coś lepszego za tą cenę.
Nowe meble są ci aż tak potrzebne? Zastanów się 2 razy czy akurat ten ciuszek jest ci potrzebny. Może jest coś lepszego za tą cenę. 

Potrzebujesz tego T E R A Z?

Nowe aktualizacje kuszą, zwłaszcza te gdzie możemy wydać swój majątek. Rozumiem, że chcecie mieć wszystko aby "zaszpanować" lub po prostu chcą COŚ MIEĆ. Ale spokojnie, poczekaj. To ci nie ucieknie. Jeśli poczekasz te nowe meble zostaną zastąpione nowszymi i tańszymi. Bądź rozsądny/a. Poluj na tanie perełki, a następnie ciesz się ładnymi rzeczami za tańszą cenę. 

Wymiany są okej ale multikonta też mają swój urok

Kiedy na momio pojawiają się nowe prezenty oczywiście chcemy mieć je wszystkie. Wtedy zaczynamy kombinować z wymianą. Ale jak oszczędzić na prezentach, a i tak je zdobyć? 
Multikonto. Co to multikonto? Jest to dodatkowe konto, z którego dajemy sobie prezenty, momo, udostępniamy posty, lajkujemy itp. Sama mam pare takich kont. 

Przyda się. Nie. 

Czy wszystko z tej dostawy ci się przyda? Nie podoba ci się ale i tak to kupujesz aby po prostu to mieć. Niektóre rzeczy na serio się kiedyś przydadzą ale pewnie połowy nawet nie założysz. Więc pamiętaj, zastanów się zanim coś kupisz. 


Myślę, że to tyle na ten post. Piszcie czy będziecie chcieli czytać inne poradniki. 
Następny poradnik byłby jak oszczędzić swoje pieniądze i nie wydawać ich na momio. 
Albo chociaż ograniczyć ich wydawanie. 

~Disnow Blacki

5 komentarzy:

  1. Jestem właścicielką multikonta, fajnie idzie, ostatnio mam dużo na nim hajsu.

    ~ Pineaple
    (jeśli to czytasz to wyszłam z Króliczków bo miałam spam i jestem na wakacjach, więc go nie chcę!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post; coś miłego i przyjemnego do poczytania.
    Jeżeli o moje sposoby na "oszczędzanie", to gdy w piątek pojawia się nowa dostawa sprawdzam sumę wszystkich rzeczy, które na pewno chcę kupić i do następnej dostawy mam zarobić tyle. Przeważnie jest to około 2000 diamentów. Moimi sposobami na zarabianie jest oglądanie reklam, czasem jak dobrze pójdzie można dziennie zyskać 1000 diamentów. Jest to dobre, ponieważ trwają chwilę, a kasy za to pojawia się całkiem sporo. Również dobrym sposobem jest regularne zbieranie jajek oraz granie w gierkę, w której można zarobić około 300 diamentów, czyli daje to 900 diamentów tygodniowo, więc może warto poświęcić chwilę i pograć chociażby dla samych diamentów.
    Mam nadzieję, że komuś te moje wypociny się przydały. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy stworzyłam konto na Momio to kompletnie nie przyszło mi do głowy, że mogę założyć multikonto :/. Teraz mam ich sporo. Kiedyś z dostaw, np: MW, nic nie kupowałam, bo oszczędzałam. Teraz tego żałuję :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradnik właśnie dla mnie ((: Ja również posiadam multikonta i zawsze jak mam na jakimś np. 650 diam to kupuję prezent, jak najdroższy, by na tych z mniejszym lvl kupić coś tańszego. Natomiast na moim głównym koncie oglądam TONY reklam i mam hajs B) Dobrym przykładem, by właśnie poczekać i 2x się zastanowić nad zakupem, jest fotel, który jako nowość kosztowal aż 10.000, a potem jego cena spadła do 2500.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się oszczędzać. Wszystkie "zasady" oszczędzania już stosowałam i stosuję nadal. Pokoju nie ozdabiamy, te ceny bolą, lepiej kupić tryliard ubrań zamiast jednego krzesła na 10000

    OdpowiedzUsuń