Menu rozwijane

13 lipca 2017

50000 postów z #Momio na Instagramie!

Na Instagramie wybiło 50000 postów, w których pojawił się #Momio!
Jako osoba, która również wrzuca tam swoje prace, mimo iż nie ma ich za wiele jest mi bardzo miło i mam świadomość, że spora część tych postów jest właśnie z Polski :)


"50.000 #momio! OMG Momiowicze! Osiągnęliśmy właśnie 50000 postów z hashtagiem #momio tutaj, na Instagramie! Dziękujemy wam za byciem częściom Momio i sprawianie, że jest to takie świetne i wspaniałe. Jesteście niesamowici! Znacie jakieś fajne Instagramy Momiowiczów, które powinniśmy zaobserwować?
Proszę, powiedzcie nam!"



Na koniec w ramach chamskiej reklamy podam wam Instagramy naszych redaktorów, o ile takie posiadają :)


Amel - amelchan_momio
Cermenina - momio_cermenina
Disnow - disnowblacki
Naho - justnaho
Rita - rita.momio
Juki - jukijuki_momio

*Alfabetycznie, Juki na końcu jako "gentleman"*


Jeśli macie swoje Momiogramy dajcie znać, chętnie zaobserwuję ^^


Macie swoje Momiogramy?
Robicie edity?


9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kilka dni temu założyłam instagrama ^^. Co prawda nie tylko o momio, ale edity będą się czasami pojawiać ^^ @karmel_lps

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Instagrama @Nula_momio

    OdpowiedzUsuń
  4. JA TYŻ mam @odikastar

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że mam instagrama ♥ Nazywam się na nim @ari_momio
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. @arben_momio pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Instagrama: nie_wiem_co_to.momio
    Ale nic na niego nie wstawiam. Może kiedyś

    OdpowiedzUsuń