Menu rozwijane

28 lipca 2017

Nowa dostawa... animo!

Cześć!
Tu Dis.
Wchodząc na instagrama zobaczyłam zdjęcie, w którym jakaś dziewczyna pokazała jelonka ze sklepu. Od razu weszłam na momio i ujrzałam to: 


Tutaj mamy dwa animo za szafiry i jeden za diamenty. 
Jeszcze się zastanowię co do kupna psa za diamenty, bo szafirów wolę nie wydawać na animo.
Dodam też, że pierwszy pies był w paczce... 


Tutaj mamy sowe, która była w paczce... nie skomentuję tego. 
Następnie konik morski! Już go kocham ale czy mój portfel również? 
No i jelonek, którego wygrałam w konkursie na instagramie jakiś czas temu. Dziękuję momio! 

A wy co o tym sądzicie? 
Jak podoba wam się nowy pomysł momio na bankructwo momiowiczów? 




~Disnow Blacki

9 komentarzy:

  1. W sumie to też dobry pomysł z dodaniem animo na 6 dni, żeby ktoś miał jakiegoś animo, który ma zniknąć. Też to zły pomysł, ponieważ ludzie specjalnie wydali kasę z Realu na animo :v ja się na animo nie słyszę :p
    ~CrazyZuza *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się nie mylę Panda oraz Corgi także były za kupno paczki diamentów/szafirów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak uda mi się to kupie tą piękną sówke, chociaż wątpie :v /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  4. Alee ona są urocze, niestety mam tylko 4 tyś diamentów i nie stać mnie na tego uroczego wilczka <3 :// :v

    OdpowiedzUsuń
  5. A jelonek nie był w sklepie za szafiry?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce tego jelonka jelonek is my live jedynw co mnie smuci to to ze mnie nie stac na niego a w dodatku dzis nowa dostawa w sklepie i pewnie wydam znow duzo hajsu

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym kupić go, jednak nie mam kasy. Od wczoraj prawie w ogóle nie mam reklam na momio...

    OdpowiedzUsuń