Menu rozwijane

08 lipca 2017

Króliczki w sklepie- tanie zakupy

Cześć!
Tu Dis.
Bardzo mi miło, że wcześniejszy post  wam się spodobał. 
A więc nie zostaje mi nic innego jak napisać kolejny post! 
Zaczynamy!

Włosy

Mamy tutaj włosy w trzech kolorach. Dwa pierwsze na pewno się przydadzą, lecz ten trzeci wcale nie gorszy. Nie są zbyt drogie, a moim zdaniem są naprawdę ładne. Można użyć ich do look'u dziewczyny z teledysków Sia (napisałam bez odmiany bo potem byście krzyczeli, że to tak się nie odmienia, więc ja wolę nie mieć burzy pod komentarzami...) 


Bardzo podobają mi się te włosy do takich moro look'ów. Niszczacy miał bardzo fajny look z nimi. Albo podobał mi się też look niemieckiego ambasadora na ig, nie napiszę jego nazwy bo boję się, że ją przekręcę.

Kurtka

Mamy tutaj trzy kurtki, z czego ja mam tylko tą białą jak mi się wydaje. *ss robione z innego konta jak co*. Są bardzo tanie i ładne. Będą pasować do wielu look'ów. Zwłaszcza lubię tą białą. 


Tu z tych kurtek podoba mi się tylko ta czerwona ale pokazałam wam wszystkie trzy. Bardzo pasuje ona do różnorakich look'ów. Sama chciałabym mieć taką w prawdziwym życiu.

Makijaż

Bardzo lekki makijaż. Pasuje do prawie każdego look'u. Sama używam ich dość często. Najbardziej tego po środku oraz tego ostatniego. Tanio i ładnie hehe. 


Jedyny męski makijaż. Niemniej podoba mi się.

Dodatki

Tutaj dałam dwa rodzaje dodatków. Niestety jedna muszka mi się nie zmieściła, myślę, że mi wybaczycie. Sama nie mam krawatów ale po napisaniu posta pójdę je kupić. Muszki mam wszystkie i czasami je używam. Są bardzo fajnym dopełnieniem look'u. 


Dużo dziewczyn zazdrości chłopakom tuneli. Ja nie zaliczam się do tej grupy bo i tak ich nie widać przy długich fryzurach. 

Okulary
Bardzo lubię te okulary, zwłaszcza czarne. Nie są drogie, a pasują do takich np. szkolnych look'ów. Choć ja noszę je do różnych stylizacji. 


Te okulary kojarzą mi się z Laurencjuszem. Idk chyba je miał ale nie jestem pewna. Niemniej okulary bardzo mi się podobają. Są takie proste i mają bardzo ładne kolory. 


To na tyle w dzisiejszym poście. Myślę, że przydadzą wam się moje pomysły ubrań, które powinien mieć każdy. 

~Disnow Blacki

5 komentarzy:

  1. Oddam Ci moją koszulę hah
    Identiko mam
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 3 rzeczy ^^
    Bardzo podoba mi się biała wersja włosów, lubię ją.
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tych ubrań. Nie kupię, bo mam duuuużo w szafie (heh muuulticooolor)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko makijaże i (na innym koncie) czarne włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, 100pro okulary Lau pisał mi zawsze, że kradnę jego stylówe :'D

    OdpowiedzUsuń