Menu rozwijane

26 sierpnia 2016

Back2School #9


Dzisiaj wszystko wróciło do normy. Jestem i ja, i login. Jednak nie na długo, jutro ponownie mnie nie ma. I tak przez kilka dni. Znając życie napisze się coś na zapas. Dla niewtajemniczonych, link do pierwszego back2school gdzie wszystko jest wyjaśnione [Klik].

9. Opisać swój najbardziej smutny dzień w szkole. (tak, wiem, wyraz 'szkoła' już jest smutna.) `Eykre


login login 4
Emm..jak widać już wróciłam, ale nie o tym post. Szczerze to *Jak zawsze* nie pamiętam takiego dnia. Ehh...jak zwykle nie wiem co napisać, więc grafika do zapełnienia pustki. 

Cermenina

Miałam taki dzień, ale wiecie co? Nie zamierzam o nim pisać. Nie lubię 'wylewów' w internecie. Tym bardziej nie lubię ich w takim miejscu. Na momio i moim blogu chcę się wyluzować, popisać ze znajomymi. Po prostu dobrze się bawić, a nie dzielić się z całym światem, że chomik mi zdechł (to przykład). Tak na rozluźnienie, wpis Pejpier



Baw się razem z nami! Umieszczaj swoje wykonanie wyzwania na momio pod #B2SWNAC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz