Menu rozwijane

09 sierpnia 2016

Kim są pomocnicy Jack'a?


Cześć, chciałabym napisać dziś trochę o pomocnikach na momio. Zrobiłam mały research. Na chmurce Jack'a znalazłam wyjaśnienie, jakie funkcje pełnią help'erzy:


Pierwszy post pochodzi z września 2015,a drugi z grudnia. Oto reszta wpisu z grudnia:


Sprawdzając konta pomocników, nie znalazłam użytkowniczki Zioomka. Również nie dowiedziałam się nic na jej temat. Możliwe, że po prostu się usunęła. Oprócz wymienionych na ss'ie momio'wiczów są jeszcze inni pomocnicy. Przeszukując google trafiłam na wywiady z FoxeyPhotos i werxką.



Dowiedziałam się z nich dwóch ciekawych rzeczy.
1. Pomocnicy mogą pisać z Jackiem.
2. Dostają wynagrodzenie.
W jednym wywiadzie (czerwiec 2016) werxka napisała:

'Za pracę otrzymujemy pewne wynagrodzenie, nazywane „premią moderatorkską”'

W drugim wywiadzie (styczeń 2016), który przeczytałam, FoxeyPhotos napisała:

'F-Nie ale teraz jako pomocnicy dostaliśmy momio plus '
'F-Tak, mamy momio plus póki jesteśmy dobrymi pomocnikami'

Ciekawe czy nadal momio+ to 'premia moderatorska'. Wywiady dzielą 4 miesiące. Może coś się zmieniło przez ten czas.

Niektóre pytania wyrwałam trochę z kontekstu, ale to dlatego, że zapożyczyłam je z innych blogów. Dlatego zachęcam was do przeczytania wywiadów.

momio-jest-super.blogspot.com Link -wywiad z Foxey

wy-ja-i-momio.blog.pl Link -wywiad z werxka


W tej chwili piszę ten post na szybciora, ponieważ za godzinkę wyjeżdżam. Posty na zapas muszą być. Jeżeli znajdę jeszcze coś ciekawego, postaram się kontynuować ten temat.

Pozdrawiam
`Cermenina

12 komentarzy:

  1. Jest jeszcze jeden pomocnik jego nick to : oliwiusz
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę zostać pomocniczką jack? pomagam innym daje momo i wszystko mogę?

    OdpowiedzUsuń
  4. na momio nazywam sie polaaaa i mam 50 lvl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Foxey Photos w znajomych!������i przeprowadzałam z nią wywiad na ten temat. Ten wywiad znajdziecie na momio pod hasztagiem #gazetka_natashy #4
    Zapraszam do znajomych jak widać nazywam się na momio "natasha 22" całuski ������

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast tych pytajników miały być buźki ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kontynuuj bloga! Sorki za spam xDD😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej fajny post!

    OdpowiedzUsuń